Már biztosan jön a Renault Zoe a hazai piacra, csak azt nem tudni, mikor. További kérdés, mennyiért, de ez is hamarosan kiderül
Ahogy a Volkswagen, a Peugeot/Citroën, a Kia és a Nissan esetében jelentős árcsökkenést, úgy az egyik legszélesebb villanyautó-palettával rendelkező Renault esetében a hazai megjelenés tervét hozta az állami támogatás bejelentése. Hogy a tervből mikorra lesz valóság, az egyelőre kérdés. A leginkább ígéretes
Zoe talán már e hónapban, legkésőbb januárban rendelhető lesz. Utána érkezik majd a
Kangoo Z.E., a mókás
Twizy pedig csak a hazai jogszabályi háttér tisztázását követően.
Egyedül a Fluence EV nem szerepel majd a kínálatban, de nem csak nálunk, hanem máshol sem. A
Megane Grandcoupé bemutatásával ugyanis a Fluence teljesen eltűnik, vagyis dízel és benzinmotorral sem érhető el. További újdonság, hogy állítólag a jövőben 22 kW-os töltővel kínálják a villanymotoros Renault-kat, sőt, CCS-töltővel képesek lesznek 100 kW-os töltésre is. Így már csak az a kérdés, hogy mennyiért kínálja majd a Renault az immár akár 400 kilométeres hatótávolságot is ígérő Zoét és társait. Hamarosan ezt is megtudhatjuk.
Köszönöm! Mindenesetre érdekes.
Nem tudjuk tisztán, ez a forgalmazó megfogalmazása volt
És az sem lehet probléma, hogy egymás mögött ül a két utas mert a kr200-as is ilyen volt már vagy 50 éve.
A jogi háttér mit takar egyébként az esetében? Elektromos mopedautó elvileg létezik, sőt abban a Pulival úttörők is voltunk a keleti blokkban.
A Twizy nem tudom mennyire használható itthon mert, hogy finoman fogalmazzak egy kicsit szellős. Itthon meg nincs mindig 30 fok így kicsit korlátozottá válik a használhatósága. Ahhoz meg drága bármilyen támogatással is, hogy az ember az év több mint felében nézegesse. Egy robogó mellesleg kb ugyanazt tudja az ötödéért.
Hát nem tudom mennyiért és mennyire éri meg, főleg ha még bérelni is kell haviszinten az akksikat.
Pláne úgy hogy hamarosan az új Opel Ampera ami teljesen elektromos lesz 500+ km-t ígér és ha jól tudom nem havidíjas akksival.