Hatan, négy kipufogóval – avagy a Brabus V-osztály

A Brabus megmutatta V-osztály átiratát

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

A Mercedes-Benzek tuningspecialistája, a Brabus elkészítette a V-osztály felerősített és luxuskiegészítőkkel megtűzdelt változatát.

Múlt héten írtunk a Mercedes-Benz Vito jól felszerelt, nyolcüléses személyautó kiviteléről, jókat. A nála sokkal szebb kivitelű, luxus utazóbusz változat, a V-osztály előtt is leborultunk korábbi tesztünkben. Ha valakinek ez sem lenne elég, akkor a Mercedesre szakosodott Brabus tuningváltozata a megoldás. Még jobban felszerelt, még erősebb, még drágább - igény szerint. Brabusék egészen komoly szpojlerszettet dolgoztak ki a V-hez. Agresszív az első kötény, hangsúlyosak a légbeömlők és egy ledes, egyedi kivitelű kiegészítő fényforrást is lehet kérni a külső csomaghoz.
Hirdetés


A farrészen a diffúzor sajnos csak kamu, de a négy kipufogóvég teljesen igazi, rendes megnövelt teljesítményű rendszer van előtte. A dögösebb megjelenéshez hozzá tartozik a 18- vagy opcionálisan 19 colos könnyűfémfelni-szett is, amihez 15 vagy 25 milliméteres ültetést adó sportrugók dukálnak. A Brabus V-osztály belterében prémium minőségű bőr és alcantara közül választhatnak kárpitanyagot a vevők. A dekorelemek között a nemes fa és a karbonszálas műanyag is szerepel a programban. Az egyéb csecsebecsék közül a szokásos alumínium sportpedálok és a kivilágított küszöbdíszléc sem hiányoznak, sőt, még egyedi, Brabus logós fém ajtógombot is lehet kérni.

A szép kidolgozás mellé, a még magasabb igényekhez passzoló legmodernebb szórakoztató-elektronika is elérhető. A multimédia csomagnak része két 15,6 colos lcd monitor amihez lehet kérni Apple TV-t, Blue-Ray lejátszót, vagy akár DVBT, azaz digitális tv modult is. Természeten a Brabus a motort sem hagyta érintetlenül. Az alap a legerősebb V 250 d volt, 190 lóerővel, amit egy kis csippeléssel, egész pontosan a PowerXtra D4 modul beépítésével könnyedén módosítottak 235 lóerőre, és így a nyomaték is az eleve nem kevés 440 helyett már 510 Nm. A kisbusz így mehet akár 210-zel is, a gyorsulása százig meg csak 8,8 másodperc.

Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

Vélemény, hozzászólás?