Hatalmasat mentett közúton a Ferrari sofőrje
Kemény ütközést úszott meg a Ferrari F430 vezetője és utasa
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Filmekben sem lehetne ennél jobban kicentizni azt a kikerülést, amely majdnem tragédiával végződött.
Az elmúlt hetekben rendeztek Maranellóban egy I Love Maranello névre keresztelt tesztvezetést, naná, hogy Ferrarikkal. Érthetetlen módon azonban nem versenypályán, hanem közúton (is) zajlott az esemény, ahol nem óvatoskodtak a piros fenevadakkal.
Tényleg ott fordulhatott ki, mert miért is számított volna egy ilyen szellemautóra jobbról – vagy bárhonnan. Ugyan magát a kifordulást nem látni, de esélyes. A megszólítást örömmel veszem, bár nyelvtanból, helyesírásból kis gyakorlásra van még szükséged, ugyanis nem vagyok sas és Mr. Sas sem, de szinte sasszemem van. 🙂
mr sas szem, az az egyterű nem betartotta, hanem szimplán ott fordult elé..ha figyelnél, ott van egy kereszteződés balra, onnan jött fel.
a sebesség 170 körül volt +- 10-20 kár ezt ragozni, széleslátószög ide-oda, ha a szembejövő nem rántja el, akkor felkenődik a hülyegyerek a többiekre, attól függetlenül, h egyetértek azzal, h pl. többet ne vezethessen az ilyen közúton.
Több volt az 130-nál, de nem is az a lényeg, hanem az, hogy az az autó nagy valószínűséggel (szinte biztos) a bal oldalon látható kereszteződésből fordult a Ferrari elé.
Ez már két tévedés a harmadikról nem is beszélve. 🙂
Nem, nem 90 és 60, hanem olyan max 130. A tájat nem hátrafelé húzták, hanem a nagylátószögű kameraobjektív ilyen élményt ad. Próbáld ki. Feltehetően a grafitszürke autó (majdnem) betartotta a 30-as limitet mert a leágazásnál útjavítás nyomai láthatóak és az úton sok nagy fa is van ami olyan árnyékot vet az útra, hogy az ilyen kivilágítatlan sötét színű autót rendesen nehezen láthatóvá teszi. Ez a marha meg nem vette észre és majdnem megölt pár embert – meg magukat is. Még röhögnek is a végén… Tudod, átéltem egyszer egy olyat, hogy – szintét mediterrán vagányéknál – autópályán előztem 130-cal egy 110-el menőt. Mivel ez viszonylag sokáig tartott, egy ehhez hasonló állat nagymotorral pillanat alatt mögém-mellém jött és kb 1 méterre a lökhárítómtól követett. Azt hittem, kinyitja a hátsó ajtómat, vagy belekapaszkodik a tetőcsomagtartómba. Én lehúzódtam, majd továbbhajtott még sokkal többel. Kb. 5-10 perc múlva dugó a pályán. Mire odaértem, le volt takarva a motoros. Szerencsére csak önmagát nyírta ki.
És mindezt az unalmas szöveget azért írtam le, hátha legalább egy hasonlóan „bűnös” közlekedő elgondolkodik tettein mert a hétköznapok gyorshajtói itt vannak minden úton és ártatlan emberek, mi több gyerekek! halnak meg naponta az ilyen barmok miatt!
A szembe jövő mercist illeti a dícséret nem ezt a díszf@szt. Ha nem húzódik le akkor bizony darabos lett volna a vas.
Szerintem a 200-tól is messze volt. Kb. 160-170-nel ment.
igen, vagy inkább 90-körül nem? :D:D:D de lehet, hogy inkább 60-nal ! csak a táj egy színdarab része és húzzák hátra !
Hogy tűnne el örökre az ilyen gyilkos állat az utakról! Egyébként ha jól kielemezzük, mehetett olyan 100-130 körül ezen a kis úton és elhaladt egy 30-as tábla mellett.
Hatalmas szerencse, hogy az út jó állapotú volt, nyomvályús üton ez a manőver kataszutrófával végődött volna. A jó út ennyit jelent, életet, életeket menthet!
Rá ne cuppanj egy Ferrari kipufogójára! 🙂
Hát igen, nekem erről az jut eszembe hogy az újgazdag magyar nagyarc hogy kezdte.
beleült egy golfba kiskirálynak érezte magát, átült egy passatba én vagyok az utak menője, jött az audi nagyon menő lettem, kizsákmányoltam az alkalmazottakat, átül egy porscheba átkereszteltem őket rabszolgának, én vagyok a legfaszább az úton a 911 német űberikon agyoncsap mindenkit az úton még a totalszarosok is tisztelnek, bugattira azért nem telik mert hát akkor el kellene adnom a rabszolgákat is, de hát azok nekem termelnek hogy meglegyen a jólét de azon alul kishazánkba sőt a legtöbb helyen én vagyok az isten, de hopp a ferrari a a digó taliga mutassuk meg neki mit tud az űbernémet.
Na igen egy ilyen helyzetben abból por se marad ezt a mentést a német nem tudja, hiába űber mert csak a németek meg a talpnyaló magyar szolgáik szerint űber.