Hat kerékkel nyelezni
Versenypályán a Mercedes-Benz G 63 AMG 6x6, mert miért ne
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
A pályára való autók könnyűek, laposak, általában négykerekűek. A Mercedes G 63 AMG 6x6 tökéletesen nem ilyen.
Teljességgel értelmetlen, böszme egy batár és horrordrága a háromtengelyes Mercedes-Benz G 63 AMG, cserébe teljességgel értelmetlen versenypályán nyúzni. Az alábbi videó bezzeg épp arról tanúskodik, amint Zandvoortban, Hollandiában nyelezték bütykös terepgumikon a majd' 4 tonnás, alapból amúgy kb. 140 millió forintért vesztegetett behemótot. Még jó, hogy nem süllyedt meg alatta a pálya. Motorja 5,5 literes biturbó V8 544 lóerővel és 758 Nm-es csúcsnyomatékkal - de a Brabus 700, a Mansory még durvább 840 lóval is kínálja a maga tuningverzióját. Már csak körbe kéne vele szaladni a Nürburgringen, s jöhetne a sajtóközlemény, hogy a G 63 AMG 6x6 a világ leggyorsabb hatkerekű terepjárója a Zöld Pokolban.