Hát ez meg mi? Icona Vulcano kétféle hajtással
Egy példányban, két motorral támad az új olasz csodaautó
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Nem Ferrari, nem Lamborghini, nem Maserati, nem is Pagani, de olasz és szupersportautó, mi az? Icona. A most bemutatott Vulcano 2 millióért, mármint 2 millió euróért kétféle hajtást kínál.
Az igazi különlegesség az, hogy a kedves vevő nem is egy, hanem két hajtáslánc közül választhat: az egyikkel a Vulcano állítólag kezes túraautó marad (H-Turismo V12 790 LE + villanymotor 160 LE, hátsókerékhajtás, a 100-as sprintidő 3, a 200-as 9,2 mp), míg a másikat versenypályára hegyezték (H-Competizione biturbó V6 550 LE + 2 db villanymotor egyenként 160 LE-vel, a 100-as sprintidő 2,9, a 200-as 8,9 mp). A váltó mindkét esetben 7 fokozatú automata, a végsebesség 349 km/óra.
Miért jó ez? Mert miért is ne. Kuriózum. Futómű-beállítási különbségekről, kormányzásról, fékekről, miegyébről még nem tudunk semmi konkrétat, miként az is csak lózungnak tűnik, hogy valamennyit tisztán elektromos üzemben is elpöföghet a LaFerrari-rivális Vulcano.
teljesen igaza van, ez már nevetséges, és a kinézetük sem szemet gyönyörködtető, a forma oldalról tényleg alfa 8c-s elölről mintha nekem marussia kinézetű lenne, a hátulja egyedire sikerült, hát olyan is :SSS
Ennél csak az gusztustalanabb, hogy van piaca:D
De amúgy igazad van… ilyen világban élünk.
Ez annyira undorító, hogy az autógyártók így akarnak hirtelen nagyobb pénzhez jutni, hogy lelimitál 1 adott modellt. Lamborghini veneno pl akkor most ez is, valamelyik ferrari modell is. Ez lesz a menőőő?? Legyártunk 1 új modellt és eladjuk több száz millió ft-ért??? GUSZTUSTALAN!!!!!!!!!!!!!!!! A vicc a dologban az autóval kapcsolatban, hogy a sportosabb verzió a gyengébb??!! A sima 80 lóerővel erősebb mint a sport verzió és gyorsulásban 100-ra 0,1-el jobb csak a sportváltozat?!!! NANEMÁÁÁÁÁÁ!! Hol élünk kérem??! Külalakra tök alfa 4C.