Visszatér a Hard Top név a Defender palettájára
A Hard Top elnevezés 1950 óta velünk él, hiszen az akkori korai Land Rover járművekhez kínált leszerelhető keménytetőt nevezték így. Az új Defender Hard Top viszont csak a nevében és a sziluettjében emlékeztet az ősre, hiszen a raktér teteje nem vehető le.
A raktér teteje nem távolítható el
A 90 és 110 Hard Top változatok egyaránt független, csavarrugós felfüggesztést kapnak, míg a 110-es modellhez fejlett elektronikus vezérlésű légrugózás is rendelhető. Mindkét konfiguráció kőkemény terepjáró is természetesen. A szabad hasmagasságuk 291 mm, a terepszögeik pedig elöl 38, középen 28 és hátul 40 fokosak lehetnek. Gázlómélysége 900 mm, ehhez pedig jár a Terrain Response 2 rendszer gázlóprogrammal, ami segít átkelni a mély vízben. Hasznos terhelhetőségüket még nem árulták el, annyit viszont tudni lehet, hogy akár 3500 kg-ot képesek elvontatni, természetesen segédrendszerek is segítenek a vontatmány kezelésében. A rugalmasan variálható utasfülke csupán kétszemélyes, ám extraként rendelhető középre egy lehajtható ülés is, amennyiben háromszemélyessé kívánják tenni az autót. A ClearSight visszapillantó tükör-rendszerrel pedig hátra is könnyű a kilátás, hiszen az egy kamera képét jeleníti meg a tükörben.
Egyelőre szűkmarkúan bántak a pontos technikai adatokkal, így a terhelhetőséget sem árulták el
Továbbá 360 fokos kamerarendszer is segít a manőverezésben, amelynek képe a középkonzol érintőképernyőjén jelenik meg.
Természetesen az infotainment mindent tud, ami napjainkban elvárható, haszongépjárműként pedig a Remote okostelefonos alkalmazás is jól jön, amellyel a vállalkozások a távolból is nyomon követhetik a jármű tartózkodási helyét, üzemanyagszintjét és korábbi utazásait.
A Defender Hard Top modellt a Land Rover Special Vehicle Operations (SVO) részlege fejlesztette ki