Menetteljesítményeivel sincs szégyenkezni valója a kanadai háromkerekűnek
A Tesla óta klasszikussá vált módszerrel próbálja piacra dobni egyszemélyes villanytriciklijét egy kanadai cég. Előleg fejében előrendeléseket vesznek fel a járműre, mielőtt - a tervek szerint jövőre - beindítják a gyártást. Többen látják már a kihívást az egyre növekvő létszámú városok közlekedésében és jönnek is a megoldást sejtető ötletek, a
repülő autó és a
villanytricikli is ilyenek. Az első 120 darab Electra Meccanica Solót 4,2 millió forintos áron kínálja gyártója.
160 kilométert is elmegy egy töltéssel a Solo
A Solo pont azt adja, ami valójában kell a napi ingázáshoz, azaz egy ülőhelyet, 285 literes csomagteret, no meg légkondicionálót és további alapvető kényelmi kiegészítőket. 16,1 kWh-s lítiumion akkumulátora legfeljebb 160 kilométeres hatótávolságot tesz lehetővé a 82 lóerős villanymotorral ellátott Solo számára, majd 3 óra alatt teljesen feltölthető. Elvileg 220-szal is száguldhatna a csupán 450 kilós apróság, de 130-nál leszabályoz az elektronika. A százas sprintidő 8 másodperc. Valljuk meg, ennyi tényleg bőven elég munkába járáshoz.