Létezik már amerikai háromkerekű, de az Elio nem az élményre gyúr
Legdrágább változatában már nem is rendelhető a Vanderhall Laguna, bár az élményhajhászásban amúgy sem a felszereltség számít. Márpedig kifejezetten örömautózásra tervezték a legújabb amerikai háromkerekűt, Venice és Laguna néven. A csak kivitelükben eltérő roadstereket a GM nálunk is ismert,
1,4 literes turbófeltöltős motorja hajtja,
hatfokozatú automataváltón keresztül. Ez a kombó nem feltétlenül a vezetési élményt sugallja, de az alig több mint 600 kilogramm saját tömegű járgány így kevesebb mint 5 másodperc alatt gyorsul százra, és nyilván semmihez sem hasonlítható élmény vele a 210-es végsebesség átélése.
Nem az oldalvédelem a Vanderhall erőssége, nem is erre készült
A Vanderhall roadster legolcsóbb változata, a Venice alig 30 ezer dollárért - 8,85 millió forintért - hazavihető, és már 250 dollárért rendelhető. 3 szín - fehér, szürke, fekete - közül választhatunk, és az alapfelszereltség már ebben is tartalmaz fűtést, fa kormánykerekeket, 18 colos alufelniket, a hűtőrács mögé rejtett sötétített fényszórókat, valamint Bluetooth kihangosítós 600 wattos audiorendszert. Aki ennél többre vágyik, az a Vanderhall Laguna modellek között találhatja meg kedvencét, vagy ha még stílusosabbat akar, vegyen
Morgant.