Átdolgozzák a Karma Reverót, a friss dizájn mellett új benzinmotort kap
Hányattatott sorsa miatt a sportautó kinézetű négyajtós Fisker Karma története nem egyszerű. A finn gyártású hibrid gyártási jogait a cégalapító eladta pár évvel ezelőtt, Henrik Fisker saját neve használatát nem, de a modellnevet engedélyezte. Az új tulajdonos erre alapozta a márkanevet, 2017-ben pedig bemutatták a minimális változásokon átesett Karma Reverót. Az új autó technikáján egy csavart sem változtattak, négyhengeres benzinmotor hajt egy generátort, mely tölti az akkumulátort a hajtásról pedig villanymotor gondoskodik. A külső sem változott, ami az üzletnek valamilyen szinten jót is tett, hisz a 2012-ben megjelent Karma már akkor is harmonikus formatervet kapott, most ez fog változni, és a motort is kicserélik.
A Karma Automotive picit átszabja az autó orrát, az már az első hivatalos fotón látszik, hogy az első fényszórók alaposan megváltoznak. Ennél viszont talán fontosabb, hogy a négyhengeres benzinmotort egy jóval modernebb, kompaktabb és már bizonyított motorra cserélik, ami a BMW-től érkezik. Az i8 sporthibridben és az 1-es 2-es sorozatban is megtalálható másfél literes háromhengeres turbómotort fogják használni, mely a korábbi megoldáshoz hasonlóan egy generátort fog meghajtani. A korábbi hajtáslánc teljesítménye 403 lóerő, a tisztán elektromosan, motorindítás nélkül megtehető hatótáv pedig 80 kilométer, a töltés pedig hálózati csatlakozóról is végezhető. Egyelőre nem tudni, mennyiben változnak ezek a paraméterek, de az sejthető, hogy az erő növekedni fog. A kisebb motor és az átdolgozott hajtás eredményeként egy teljes másodpercet javult a gyorsulási érték, ezt az egy adatot árulták el egyelőre az új Karma Reveróvról, 4,5 másodperc alatt fogja elérni a 100 km/h-s sebességet.