Háromféle üzemanyaggal tankolható az új Renault Master

A nagytestű Renault gázolajjal, villannyal és hidrogénhajtással is kérhető

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Teljesen új Masterrel kezdi 2024-et a Renault, az idestova 43 éve futó típust most érkezett el a negyedik generációjához.

A haszonjárművek lassabb cserélődnek a személyautóknál, az előző nemzedék 13 éve gyártás után vonul nyugdíjba. A friss típust nem lehet összekeverni elődjével, a C alakú első fényszórók, az új maszk és a megújult embléma könnyen felismerhetővé teszi a generációváltást. A Renault nagy hangsúlyt fektetett a hatékonyságra, ezért jobban megdöntötték a szélvédőt, az autó hátsó részét pedig valamivel keskenyebbre szabták, ezzel javult a légellenállás. Okos húzás, hogy továbbra is kínálnak dízelt a Masterhez, a villamos hajtás nem ideális napi több száz kilométer autópályás használathoz feszített menetidővel. A dCi 105, 130, 150 és 170 lóerővel kérhető, mindegyik változat kétliteres. Elektromos változatból kettő lesz, a gyengébb 130 lóerős és 180 kilométer a hatótáv, a nagyobb 143 lóerős és 410 kilométert képes egy töltéssel megtenni, az akkuk kapacitása 40 és 87 kWh.

Konkrét adatok még nincsenek, de a franciák megerősítették, hogy üzemanyagcellás (hidrogénes) Master is érkezik.

Az alapáron járó 10 colos központi képernyő a sofőr felé néz, ami a műszerfalba rajzolt kanyarnak köszönhető, a szellőzést továbbra is fizikai gombokkal kell állítani. Az utastéri tárolókapacitás nőtt, immár 135 liternyi holmit lehet elpakolni az utastérben. A Master a szokásos módon többféle hosszúsággal és magassággal készül, a raktér mérete 11 és 22 köbméter között mozog, a terhelhetőség akár 4 tonna is lehet.
Hirdetés
Az új Master minden téren fejlődött, de időközben Góliáttá nőtt a Stellantis, így a 2024 tavaszán érkező Renaultnak nem lesz könnyű dolga.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?