Három hengerrel is itt az új Ford Mondeo
Középkategóriás autó egyliteres motorral? Miért is ne?
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Megjelentek az első hivatalos fotók az új Mondeóról, s az is kiderült, hogy a középkategóriában úttörőként egyliteres, háromhengeres lesz az alapmotor.
Íme az első gyári fotók az európai Mondeóról - na nem mintha nagyon más lenne az amerikai, néhány hónapja már bemutatott, sofőrsegédeivel futtatott Fusion néven forgalmazott testvérhez képest. A középkategória egyik legkedveltebb modelljét Amszterdamban leplezte le a Ford, minden részlet persze csak a hó végi Párizsi Autószalonon fog kiderülni a negyedik generációs Mondeóról.
Amit most tudunk, az az, hogy bár a tengelytáv maradt 2850 mm-es, a hossz mégis nőtt, és nem is keveset (4731-ről 4869 mm-re), továbbá módosítottak a hátsó multilink felfüggesztésen annak érdekében, hogy agilisabb, sportosabb érzetet adó legyen az autó viselkedése. Mint amilyennel a BMW vagy az Audi hódít. Utóbbit, az A6-st vagy A7-est amúgy formájával is eszünkbe juttatja az Aston Martin-féle hűtőráccsal és üzemanyag-spórolós, elektromos kormányszervóval érkező Mondeo.
Nézd meg a német wikit! Attól, hogy MK3-nak hívják még nem 3. generáció. (Tudom furcsa de egy némettől hallottam meg is magyarázta de arra nem emlékszem)
Üdv!
Nem wikipédiáról szedtem az információt félre ne érts.
Nekem van egy 2002 decemberi mondeom, ami igenis 3 genrációs 🙂 és bárhol ha nézel hozzá alkatrészt ebay vagy akár egy cromax üzletben is arra a típusra gondolnak, amikor MK3at mond az ember.
Üdv!
Nem wikipédiáról szedtem az információt félre ne érts.
Nekem van egy 2002 decemberi mondeom, ami igenis 3 genrációs 🙂 és bárhol ha nézel hozzá alkatrészt ebay vagy akár egy cromax üzletben is arra a típusra gondolnak, amikor MK3at mond az ember.
Üdv!
Nem wikipédiáról szedtem az információt félre ne érts.
Nekem van egy 2002 decemberi mondeom, ami igenis 3 genrációs 🙂 és bárhol ha nézel hozzá alkatrészt ebay vagy akár egy cromax üzletben is arra a típusra gondolnak, amikor MK3at mond az ember.
Meg a mondeo.hu is rosszul írja…:) De ez “vallás” kérdése. Van aki szerint a következő az V.,van aki szerint csak a IV.
pristyakzolas!
Ez a NEGYEDIK generációs Mondeo:
1993-2000 ELSŐ generáció
2001-2006 MÁSODIK generáció
2007-2013 HARMADIK generáció
2013- NEGYEDIK generáció
A Wikipédia hibásan írja, vigyázz!
Hozzátenném, hogy ÖTÖDIK generációs Mondero-ról beszélünk.
A 2000től 2007 gyártott volt az MK III, és a 2007től napjainkig gyártott széria az MK IV.
Az MK I-nek a mondhatni, hogy faceliftesített verziója az MK II.
Figyelembe véve, hogy az oldal főprofilja az autós világ, illene tudni. 😉
Annak ellenére, hogy mindenki fikázza a kis motor ötletet. Egye fene. Ha az ember városban él, és onnan nem is nagyon jár ki, de a házhoz közel van a munkahely (5-6), ahova sok cuccot kell vinni, plusz még előtte gyerekeket gyorsan el az óvodába/suliba. Annak igenis jó döntés lehet.
Egyértelmű, hogy nem pályára optimalizált konstrukció, de ezzel is megtalálhatják azt a vásárlói réteget, aki ezt tartja majd érdemesebbnek venni. Pacsi!
Hozzátenném, hogy ÖTÖDIK generációs Mondero-ról beszélünk.
A 2000től 2007 gyártott volt az MK III, és a 2007től napjainkig gyártott széria az MK IV.
Az MK I-nek a mondhatni, hogy faceliftesített verziója az MK II.
Figyelembe véve, hogy az oldal főprofilja az autós világ, illene tudni. 😉
Annak ellenére, hogy mindenki fikázza a kis motor ötletet. Egye fene. Ha az ember városban él, és onnan nem is nagyon jár ki, de a házhoz közel van a munkahely (5-6), ahova sok cuccot kell vinni, plusz még előtte gyerekeket gyorsan el az óvodába/suliba. Annak igenis jó döntés lehet.
Egyértelmű, hogy nem pályára optimalizált konstrukció, de ezzel is megtalálhatják azt a vásárlói réteget, aki ezt tartja majd érdemesebbnek venni. Pacsi!
Pffff, Olyan mit egy Mitsubishi Lancer, KIA C’eed hűtőmaszkal …
Az 1.6 szívó motornak még kevesebb nyomatéka van és ha az elég volt (valakinek) … 🙂
A két hengeres Fiat motor kéne bele. 🙂
Egyébként jól néz k,i végre egy tetszetős európai Ford. (Kár, hogy amcsiban már évek óta forgalmazzák Fusion néven).
Én a szívó 1.0-t tenném bele 80 le-vel.
2012-ben egy 1.6 tonnás autóhoz igencsak kevéske lesz az a 170 Nm nyomaték…
Ne vicceljünk már…