1995-ben merész húzásnak tűnhetett egy városi terepjáró bemutatása, az idő viszont a Hondát igazolta, a divat pont ezeket a modelleket emelte a magasba. A japánoknak nem volt más dolga, mint generációról generációra egy kicsit mindig jobbá varázsolni a CR-V-t, a többit megoldotta a trendforduló.
Mind a hat nemzedék méltán lett sikeres, az elérhető ár, a kompakt méret és a jó minőség népszerűvé teszi mind a mai napig, tavaly az Egyesült Államokban 402 ezer, Kínában 306 ezer fogyott a típusból. A harmadik tíz évet egy kalandvágyó tanulmányautóval ünneplik a japánok, ahol kifejezetten a természetjárás került a fókuszba, noha a CR-V nem az a kőkemény terepjáró. A csillagos ég alatt töltött éjszakát és a túrázást számos kiegészítővel lehet könnyebbé tenni, ezek nem csak az ünnepi autón, hanem a Honda kereskedésekben is fellelhetők.
A konnektoros hibrid CR-V Dream Pod csomagtartójába egy EGOE Nestboard kempingszettet szereltek, amit ággyá, tárolóvá és konyhává is alakítható, összecsukva pedig minimális helyigényű. A nagyobb komfort érdekében, USB töltőt, LED lámpát és kihajtható asztalokat is használhatnak a túrázó hondások, a nyugodt pihenésért a sötétített üvegek és az első ülések mögé akasztható roló felel. Az ünnepi CR-V nem egy valóságtól elrugaszkodott tanulmányautó, minden kiegészítő beszerezhető, ráadásul nem kell végérvényesen lakóautót faragni a Hondából, pillanatok alatt újra a hétköznapok hősévé varázsolható az SUV.