500 darab készült belőle, ez egy ritka Nürburgring kiadás, 4,8 literes motorja a mérésen 531 lóerőt teljesített keréken mérve, nem sokban maradt el a gyári 553 lóerős főtengelyen mért adattól
A Lexusnál eleinte nem volt szó sportautóról, de a sors nem kerülhette el a márkát. A luxus presztízsértéke nem volt elég, Lamborghinik, Ferrarik és McLarenek között is meg kellett jelennie egy annyira exkluzív modellel, amilyet azóta sem készítettek. 2011-2012 között gyártották le az LF-A szupersportautóból azt az 500 darabot, amiből egyébként még mindig akad pár darab az amerikai kereskedésekben. A Lexus a Yamahával közösen fejlesztette a sportautót teljesen az alapoktól kezdve, ezek egyike sikít most egy bahreini mérőpadon, úgyhogy hangerőt fel!
Az LF-A karosszériája korának egyik legmerevebbike volt, jócskán használtak karbonszálas elemeket. A Lexus egyelőre nem tervez hasonló kaliberű autóval, pedig ma még komolyabbat tudnának alkotni, miután az LC kupé is merevebb már, mint az LF-A. Nem csak karosszériája, motorja is különleges, a 4,8 literes V10-es szívómotor állítólag annyira hirtelen képes felpörögni, hogy a hagyományos fordulatszámmérő nem tudná követni, ezért kapott digitálisat. A videóban látható és hallható is, ahogy a fordulatszám lényegében ugrál 2000-7000 között, a leszabályozás pedig 9000 fölött kezdődik. A motor és a kipufogó hangolásáért a Yamaha volt a felelős, a három végből valóban csodás dallamok hagyják el az LF-A-t.