Hang nélkül fuvaroz a Nissan e-NV200
Nissan e-NV200, a néma áruszállító
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Bár Detroitban még tanulmány címkével állították ki, lehet tudni, hogy 2013 és 2023 között 13 ezer példány áll szolgálatba taxiként New Yorkban.
Detroitban tanulmányként állították ki, de hamarosan nagy sorozatszámban is gyártásba kerül a Nissan Leaf hajtásával felszerelt, személy- és áruszállításra egyaránt alkalmas, elektromos Nissan NV200 változat.
Akárcsak a tavalyi európai Év Autójában, ebben is negyvennyolc egységből álló lítium-ion akkumulátor csomag táplálja a 107 LE/280 Nm erejű villanymotort. Az autó orr-részét és első lökhárítóját a Leaf stílusában rajzolták át, hátul pedig mások a lámpatestek, a dobozautó aerodinamikai hatékonyságát pedig a hátsó lökhárító alján kialakított diffúzorként viselkedő élek növelik.
Az utastérben kéken derengő hangulatfények utalnak a villanyhajtásra, átszabták a műszerfalat, a középkonzol tetejébe pedig tablet-jellegű érintőképernyőt helyeztek el a fő funkciók megjelenítésére és vezérlésére.
Az e-NV200-at már több amerikai, európai és japán városban tesztelték főleg postások, futárcégek, sőt, a modell belső égésű motorral hajtott változatával pedig a Nissan ügyes tréderei legutóbb a 13 ezer (!) autót jelentő New York-i taxitendert is elnyerték, így 2013-tól tíz éven át azokat fogja használni a metropolisz legnagyobb taxitársasága, s később jó esélyük lesz elektromos kiadásoknak is.
Akárcsak a tavalyi európai Év Autójában, ebben is negyvennyolc egységből álló lítium-ion akkumulátor csomag táplálja a 107 LE/280 Nm erejű villanymotort. Az autó orr-részét és első lökhárítóját a Leaf stílusában rajzolták át, hátul pedig mások a lámpatestek, a dobozautó aerodinamikai hatékonyságát pedig a hátsó lökhárító alján kialakított diffúzorként viselkedő élek növelik.
Az utastérben kéken derengő hangulatfények utalnak a villanyhajtásra, átszabták a műszerfalat, a középkonzol tetejébe pedig tablet-jellegű érintőképernyőt helyeztek el a fő funkciók megjelenítésére és vezérlésére.
Az e-NV200-at már több amerikai, európai és japán városban tesztelték főleg postások, futárcégek, sőt, a modell belső égésű motorral hajtott változatával pedig a Nissan ügyes tréderei legutóbb a 13 ezer (!) autót jelentő New York-i taxitendert is elnyerték, így 2013-tól tíz éven át azokat fogja használni a metropolisz legnagyobb taxitársasága, s később jó esélyük lesz elektromos kiadásoknak is.
Eeeez igen!!!! Egyre használhatóbb elektromos járművek jelennek meg és immár a sorozatgyártás is elérkezett!
A használhatóságot nagyban növeli a belső tér, a helykínálat, a variálhatóság. 7 személyes és még szállítani is lehet vele. Itt van a jövő a küszöbön!
Köszönjük az Autónavigátornak, hogy nap, mint nap elhozza nekünk az újdonságokat!