Hamarosan kulcs nélkül nyílhat a Chevrolet Captiva
Szabadidő-autókkal is erősít Genfben a Chevrolet
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
A Chevrolet genfi standján továbbra is főszereplő lesz a tavaly ősszel megismert Trax mini-SUV, s mellé újabb frissítéssel állítják majd ki a Captivát.
Régi bútordarab a Chevrolet palettáján a 2006 őszén megjelent, első komolyabb ráncfelvarrását 2011 tavaszán megkapott Captiva. A hétüléses, alapmotorjával front-, amúgy automatikus összkerékhajtású, automata váltóval is elérhető szabadidő-autó tagadhatatlanul nem a kategóriája legjobbja, ám viszonylag olcsó és divatos megjelenésű.
Teszteltük itthon, barangoltunk vele Pag szigetén is, el lehet vele lenni. Apró frissítéssel tartja palettán a Chevrolet, Genfben - az egyelőre rendelkezésre álló egyetlen fotópár alapján - szolid formai újítással, új opciókkal, kulcs nélküli nyitással és indítással, fűthető hátsó üléssel fogja kiállítani. Hátul immár LED-es a lámpa, szögletes, krómozott a kipufogóvég, és egy kissé átformált a lökhárító. Elöl nem épp a terepképességek fokozására, de mélyebbre került a lökhárító alsó vonala, fölötte hálós a hűtőmaszk és új a ködlámpa. Természetesen van új színárnyalat, s friss 18 colos könnyűfém felni is.
A Captiva mellett pódiumon lesz a tavaly ősszel, a Párizsi Autószalonon megismert Trax is, melynek európai értékesítése idén tavasszal indul. Magyarországra előreláthatólag a nyáron érkezik majd meg a Chevrolet új, kis hobbiterepjárója, melyre a márka szerint atletikus, szívhez szóló forma, háromféle takarékos motorból álló választék és sportos, élénk viselkedés jellemző, mi pedig az Opel Mokka csokornyakkendősének nevezzük. Palettáján a 140 lóerős 1.4-es benzines turbó mellett az 1.6-os (feltöltő nélküli, 124 LE) benzin- és az 1.7 literes (130 LE) dízelmotor sorakozik. Manuális váltóval alapfelszerelés a Start/Stop, a Trax a Captivához hasonlóan kapható lesz front- és összkerékhajtással is, ám a hajtáslánc vélhetően motorfüggő lesz. A gazdagabban felszerelt verziók a Chevrolet MyLink, a csatlakoztatott okostelefon funkcióit, applikációit, internetes rádióját vagy navigációját is megjelenítő szórakoztató-rendszerével kápráztatják majd el a vevőket. Genfben persze ennek ellenére nem biztos, hogy a szabadidő-autók miatt lesz érdekes a Chevrolet standja, hiszen Európa számára ott debütál majd a Corvette Stingray, s a világ számára annak Cabrio változata.