0km-es modellt már csak 100-at lehet venni, de vélhetően használtan sem lesz olcsóbb az 1500 lóerős kocsi (Forrás: Carscoops)
2016-ban kezdődött a Bugatti Chiron pályafutása, ami az előd Veyron után keletkezett űrt volt hivatott kitölteni és sikerrel is vette az akadályt. 2021 végéig mindössze 500 példányt gyártanak a különleges modellből, még nem késő, ha valaki meg akarná venni az utolsó 100 példány egyikét.
A vezérigazgató, Stephan Winkellmann – aki korábban egy évtizeden keresztül igazgatta a Lamborghinit, majd egy rövid ideig az Audi Sport vezetője is volt – úgy nyilatkozott, hogy bár a Chiront nem tervezik a 2021. végénél tovább gyártani, nem marad a márka új modell nélkül. Részleteket nem osztott még meg, de annyit mondott, hogy igyekeznek hűek maradni a márka alap filozófiájához, hogy a legjobb autót adják a világnak.
Az új modell is várhatóan igen különleges technikai megoldásokkal fog szolgálni. (Forrás: Carscoops)
Az újdonságot már 2020-ban láthatjuk majd, így nem kell majd 2 évet várni, mint korábban a Veyron és a Chiron között. Hogy pontosan mi lesz az, egyelőre nem lehet tudni, de a logikus döntés egy négyajtós GT vagy egy SUV modell lenne, amit elektromos meghajtással még nagyobb figyelem övezne. A Bugatti egyelőre nem veszi át egyik Volkswagen termék padlólemezét sem, így mindenképpen egyedi megoldással kell előállniuk. Egy Bugatti GT-re valószínűleg mindenki elismerően csettintene, de a jelenlegi trendek alapján egy szabadidő-autó talán jobban megérné pénzügyileg a cégnek. Az persze kérdés, hogy a márka rajongótábora és ügyfélköre hogyan fogadna egy ilyen autót.