Csak addig tűnik érdekesnek az Inster formavilága, amíg meg nem tudod, hogy mi az alapja
A márka villanyautóira jellemző lámpatestek jól állnak a modellnek
Jól látszik, hogy a karosszérián szinte csak a lámpák és a műanyag borítások változtak a koreában forgalmazott Casperhez képest
Nyilvánosságra hozta a Hyundai a hamarosan érkező, értesüléseink szerint 8 millió forint alatti árcédulával támadó, tisztán elektromos Inster első fényképeit. Az autó alapjaként szolgáló, benzinmotoros Caspert ugyan kizárólag Koreában forgalmazza a gyártó, ám
az elektromos változat szinte biztosan érkezik majd Európába is.
Mindezt azért kezelhetjük majdnem tényként, mert nemrég az Autocar munkatársai Skandináviában találkoztak álcázott Inster teszteutókkal. A koreából érkező városi villanyautó 355 kilométeres hatótávot céloz az előzetes információk szerint, ami jelentősen több a konkurensének tekinthető Dacia Spring 230 kilométerénél. Az aprócska, várhatóan 3,6 méteres villanyautót valószínűleg még júniusban bemutatja a koreai gyártó.
Így néz ki a Hyundai Casper, ami az Inster alapjául szolgál
A Hyundai Ioniq modellek stílusjegyeivel megfűszerezve egészen vonzó külsőt is kaphat
Az előzetes képek alapján erről a különleges nappali menetfényről messziről felismerhető lesz majd az utakon az újdonság