Azonos alapok, eltérő karakterek: Alfa Giulietta és Lancia Delta
Aki kóstolt már olasz kávét, az rendszerint visszasírja azt, főként egy "jó" hosszú német után. Sokan így vannak az olasz autókkal is. Sok minden mondható ugyanis róluk, de az nem vitatható el, hogy jellemzően hatalmas egyéniséggel rendelkeznek. Még akkor is, ha csak egy Fiat Pandáról van szó. Ám a nagy Fiat konszernnek van sportos márkája, az Alfa személyében, s még prémiumautókat is kínál Lancia emblémával. Kompakt modelljei például hiába épülnek (részint) azonos padlóra a Fiat Bravótól kezdve az Alfa Giuliettán át a Lancia Deltáig, azok mind más-más karakterű, más-más egyéniséggel bíró modellek. Erre világít rá a SportVerda alább látható, még a nyáron forgatott eposzában Dr. Tordai István.
Nem azonosak az alapjaik!
Delta=Bravo=Stilo
Giulietta= következő generációs Bravó (vagyis annak az utódja)
személyszerint gőzöm sincs mit esznek az alfákban, 1 szép alfa van a 159-es, a többi bazára.Csúnya orr, átlagos oldal/hátsó.Pl. ez a zsüli olyan oldalrol meg hátulról mint a mazda 3-as…orra meg mint egy bamba puli így fehérbe, sztem csúnya.De biztos, h van akinek tetszik, sokan hallgatnak/ttak fekete vonatot is, sokféle az ember 😀
Ilyet csak az olaszok tudnak alkotni, egyszerűen csodásak, főleg az Alfa Romeo!
Nekem az új Alfák sokkal jobban bejönnek (sokakkal ellentétben), mint a régebbiek, 147-es volt az első Alfa, ami úgy igazából megfogott, aztán a 159 SW 7-8 év után még ma is a legszebb kombi, a MiTo nagyon dögös, sportos autó, főleg az 1.4 T-jet 155 lovas motorral nagyon virgonc tud lenni (nekem ilyen van) és a MiTo nagy testvére a Giulietta szintén a művészi sportosságot képviseli, kíváncsian várom milyen lesz az új Giulia, az első fotókat látva követi a MiTo-Giulietta által kitaposott ösvényt, úgyhogy biztosan egyedi, vonzó formája lesz.