A Hustler Tough Wild megjelenése merőben eltér a korábbiaktól, sokkal több rajta a fekete műanyag elem, de még egy kevés króm is került rá
2020-ban mutatta be a Suzuki a második generációs Hustlert, így elérkezett az életciklusának feléhez. A kei car frissítésével egy új felszereltségi szint, a Tough Wild ("kemény vadon") is megjelent a kínálatban, amely a túrázókat célozza. A korábbi verzióval ellentétben fekete hűtőmaszkot kapott, amely összeköti a két kör alakú LED fényszórót, emellett több feketén hagyott műanyag, és némi króm díszítés jellemzi a külsejét.
Az utastérben vízlepergető textíliából készülnek az ülések és az ajtópanelek, illetve a hagyományosabb Hustlerekhez képest valamivel több tárolórekesz található a Tough Wildben. Újdonság, hogy a hátsó ülések lehajthatóak, így akár két személy részére guruló ágyként is funkcionálhat. Erre a Suzuki is gondolt, hiszen felárasan matracok is rendelhetőek hozzá.
Az utastérben jókora multimédiás kijelző kerül középre, de a klímavezérlő továbbra is fizikai gombokkal állítható
Vízlepergető borítást kapnak az ülések
Akár kétszemélyes ágy is kialakítható hátul
Kétféle hajtáslánccal érhető el a Hustler különleges kivitele: az olcsóbb lehetőség egy lágy hibrid modell, amelynek szívét egy 660 köbcentis, háromhengeres benzinmotor adja 48 lóerős teljesítménnyel és elsőkerék-meghajtással. Az erősebb, 63 lovas modell már turbós erőforrással és összkerékhajtással érkezik, viszont ahogyan az belépő modell, úgy ez is kizárólag CVT váltóval érhető el.
Később villanyhajtással is megjelenik
Nem meglepő módon kizárólag Japánban elérhető a Suzuki kei carja, a 48 lóerős változatért nagyjából 4 millió forintnak megfelelő jent kérnek, míg az erősebb Hustlerért alaphangon 4,5 millió forintot kell fizetni. A Suzuki megerősítette, hogy később érkezik kizárólag villanyhajtással is, de azt már lehet csak a harmadik generáció kapja meg.