Jól fest a Suprában a V10-es motor
A Supra jelenleg a Toyotától két erőforrással vásárolható meg, és még a gyengébbikkel is élmény a közlekedés. De mi van akkor ha valakinek ez sem elég? Ryan Tuerck nem elégedett meg a japánok által kínált konstrukcióval, így a GR Supráját kissé feltuningolta, méghozzá nem is akárhogy. A motorháztető alá egy 4 literes V10-es motort szerelt, így az egyébként sem szerény 255 lóerős erőforrás helyébe egy 750 lóerős hajtáslánc került, amilyet az 1990-es években a Forma-1-ben és Le Mans-ban is használtak. Tuercknek nem ez az első hajmeresztő ötlete, hiszen korábban már egy Toyota GT86-ot is kezelésbe vett, akkor a japánok autójába egy Ferrari 458 V8-as erőforrását szerelte be, ennek tudatában már nem is annyira hajmeresztő a mostani húzása.
Először a drift pályákat szántotta fel a Formula Supra
A 11 ezres fordulatig is húzható Suprát nem csak dísznek építették, hiszen már elkészülte után drift pályákon tesztelték, a végeredmény pedig több mint kellemes hanghatások mellett szántotta fel az aszfaltot. Nemrég pedig az is kiderült, hogy nem állnak meg a driftelésnél a nem mindennapi GR Suprával, ugyanis Tuerck egy Time Attack versenyre is benevezett a versenyautóval. Mondani sem kell, ehhez természetesen nem csak az erőforrást cserélték ki, hanem teljes egészében felkészítették a versenygépet a megpróbáltatásokra. Szerencsénkre a tervező rendszeresen jelentkezik új YouTube videókkal, ahol megcsodálható a szimplán csak Formula Supra névre keresztelt különlegesség, akár a padon is.
A padon jön ki igazán a V10-es motor elképesztő hangja