Nagyon jó érzékkel nyúlt hozzá a Hamann Motorsport a BMW 5-ös Touring karosszériájához, nincsenek eltúlzott részletek, csak finoman kidolgozott megoldások. A keményebb, rövidebb rugók 35 milliméterrel engedik lejjebb a felépítményt, a felnik 20 vagy 21 colosak és lecserélték a küszöböket, valamint a lökhárítókat is
Sokat sejtet a négy vastag kipufogó, a hangzás javult, de a motorhoz nem nyúltak hozzá
Az 5-ös limuzin (F10) után a kombi Touring (F11) modellt is kezelésbe vette a laupheimi Hamann Motorsport. A karosszéria módosítása kiterjed az első lökhárítóra - ez a gyári megjelenéshez képest nagyobb légbeömlőt és külön LED fényes nappali világítást jelent -, sportosabb vonalúak a küszöbök, hátulról pedig szolid diffúzorral villant a Touring, az ötödik ajtón légterelővel. A megjelenés szerves részét képezik a Hamann saját könnyűfém felnijei, amelyekből kétféle mintázat választható. Az ANODIZED Edition Race Design csak 21, az Anniversary Evo 20 és 21 colos méretben áll az ügyfelek rendelkezésére, többféle felülettel. A látványnak és a menettulajdonságoknak egyaránt jót tesz a műhely által beszerelt rugókészlet, amelynek során az autó alja 35 milliméterrel kerül közelebb a talajhoz. Minden változathoz rendelhető sport kipufogódob, komoly hatást keltő négy végződéssel a lökhárítóban, és az 550i Touring sport fémkatalizátorral is ellátható. Az utastér hangulatának javításához 10 darabos, szénszálas műanyagból készült dekorációs szettet ajánlanak a németek, alaphelyzetben titán szürke színben matt felülettel, de igény szerint megvalósíthatók az egyedi elképzelések. A bőr sportkormányra, az alumínium pedálokra és a velúrszőnyegekre Hamann embléma kerül, akárcsak az ülések fejtámlájára.