Egy- vagy kétsoros kialakítással is kérhető az MS-RT változat, ami a kinézetet leszámítva teljesen széria
Évtizedek óta újabb és újabb sportos Transitokkal örvendezteti meg az arra fogékony közönségét a Ford. A legújabb kiadás alapját a tavaly bemutatott Transit Custom adja, és az M-Sporttal közösen fejlesztették sportossá.
A beltérben csak az üléseket cserélték, a kormányon kék csík jelöli a középállást
A friss típus a generációváltással eleve morcos tekintetet kapott, aminek így kifejezetten jól áll a tuning. Az első lökhárító jóval hangsúlyosabb és sportosabb, látványosak a kamu levegőnyílások és a légterelő élek. A felnik 19 colosak, az oldalnézetet a küszöbtoldat és a sárvédőre vágott nyílások dobják fel. Hátul nem maradhatott el a diffúzor, ami itt kevés funkcióval bír, a hátsó szárny szintén csak dísz.
A motorválasztékban nincs újdonság, pusztán annyi, hogy a gyengébb dízelekkel nem társítható a tuning
Az utastérben néhány logó emlékeztet a különleges változatra, illetve az első ülések jelentős oldaltámasza jelzi, hogy ez nem az a tipikus kőműves csapatszállító. Műszaki téren nincs újdonság, az MS-RT csak a szemnek szól. A motorpaletta két gázolajost tartalmaz, a kétliteres dízel 150 és 170 lóerővel is kérhető. A konnektoros hibrid benzines, alapja pedig a 2,5 literes négyhengeres benzinmotor. Aki nem szeretne szaladgáló dugattyúkat hallgatni, annak a 286 lovas tisztán elektromos verzió lesz a kedvence, de a hatótávval óvatosan kell bánni, a gyár szerint sem megy el többet 236 kilométernél.
A Ranger is megkapta az M-Sport átdolgozást.