Ha lesz nálunk Integra, az akár még erre is hasonlíthat!

Kínában bemutatták a Honda Integrát, ami jóval visszafogottabb, mint az Amerikába szánt Acura verzió

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Európában nincs Acura, itt Honda van, akárcsak Kínában: ahogy a legelső bukólámpás Integra is egy olcsóbb, Civic-szerűbb valamiként ért ide, valószínűleg az új is legfeljebb így fog. Kínában már be is mutatták a Honda változatot, jöjjenek a részletek!

Nemrég beszámoltunk róla, hogy 2023-tól ismét lesz Integra, majd nem sokkal később mégis egy teljesen másik autót mutattunk. Az utóbbi Kínában készül majd, a kínai piacra, és még idén elkezdik forgalmazni. Egyik infó sem tévedés, mindkét Integra hírei hivatalos forrásból származnak, csak az autók különböznek. Az egyik ugyanis az amerikai piacra szánt Acura Integra, a másik pedig a Kínában már bemutatott Honda Integra. Ha Európába is eljutna a híres plakett, akkor nagy valószínűséggel az utóbbi változathoz hasonlóra számíthatnánk, hiszen korábban is Honda néven árulták az ilyesmit errefelé. Mindezt persze annak tudatában írom, hogy jó eséllyel egyiket sem kapjuk majd meg.
Hirdetés
A kínai Integra a Guangqi Honda partnerség keretei közt valósul meg, és Guangzhouban szerelik majd össze az autókat. Ezzel szemben a kínai Civicet a Dongfeng Honda gyártja a mindenki által más okból jól ismert Wuhanban. Hasonló a helyzet, mint a Volkswagen ID.4 két változatával, az autók nagyon hasonlóak lesznek egymáshoz. Lényegében az első és hátsó fényszórók, a hűtőrács, a csomagtérajtó, illetve néhány ív változik csak meg a 11. generációs Civichez képest. Mindehhez rikító színek és akár 18 colos sportos felnik is járnak majd, a Civic ilyesmikkel sem büszkélkedhet. A beltérről jelenleg még nem tett közé fotókat a kínai Honda, de hajtáslánc terén szinte biztos a Civic rokonság, a "240 Turbo" plakett ugyanis a Civicben is használt, 180 lovas, 240 Newtonméteres csúcsnyomatékot tudó, turbós, sornégyes benzinmotort jelöli. A Civicben ez még egy CVT automataváltóval is társul, remélhetőleg a sportosabb hagyatékra tekintettel az Integra esetében meghagyják a kézi hatfokozatút is opciónak.
Hirdetés
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?