Íme a másik Integra, ez az olcsóbb, Honda logós változat, amit nemrég mutattak be Kínában
Nem csak az eleje, a hátulja is Civic-szerű, csak valamivel sportosabb annál
Nemrég beszámoltunk róla, hogy
2023-tól ismét lesz Integra, majd nem sokkal később mégis
egy teljesen másik autót mutattunk. Az utóbbi Kínában készül majd, a kínai piacra, és még idén elkezdik forgalmazni. Egyik infó sem tévedés, mindkét Integra hírei hivatalos forrásból származnak, csak az autók különböznek. Az egyik ugyanis az amerikai piacra szánt Acura Integra, a másik pedig a Kínában már bemutatott Honda Integra. Ha Európába is eljutna a híres plakett, akkor nagy valószínűséggel az utóbbi változathoz hasonlóra számíthatnánk, hiszen korábban is Honda néven árulták az ilyesmit errefelé. Mindezt persze annak tudatában írom, hogy jó eséllyel egyiket sem kapjuk majd meg.
Amerikába csak egy évvel később érkezik az Integra, de oda sokkal sportosabb formában, arról egy új teaser fotóval tudunk szolgálni
A kínai Integra a Guangqi Honda partnerség keretei közt valósul meg, és Guangzhouban szerelik majd össze az autókat. Ezzel szemben a kínai Civicet a Dongfeng Honda gyártja a mindenki által más okból jól ismert Wuhanban. Hasonló a helyzet, mint a Volkswagen ID.4 két változatával, az autók nagyon hasonlóak lesznek egymáshoz. Lényegében az első és hátsó fényszórók, a hűtőrács, a csomagtérajtó, illetve néhány ív változik csak meg a 11. generációs Civichez képest. Mindehhez rikító színek és akár 18 colos sportos felnik is járnak majd, a Civic ilyesmikkel sem büszkélkedhet.
A legelső Integra generáció is Hondaként ért Európába, akkor a bódé ugyanaz volt, mint Amerikában, a motorok és a fapados felszereltség terén viszont akkor is a Civicet vették alapul
A beltérről jelenleg még nem tett közé fotókat a kínai Honda, de hajtáslánc terén szinte biztos a Civic rokonság, a "240 Turbo" plakett ugyanis a Civicben is használt, 180 lovas, 240 Newtonméteres csúcsnyomatékot tudó, turbós, sornégyes benzinmotort jelöli. A Civicben ez még egy CVT automataváltóval is társul, remélhetőleg a sportosabb hagyatékra tekintettel az Integra esetében meghagyják a kézi hatfokozatút is opciónak.
Egy biztos, így sem kerül csúnya autóra az Integra felirat, még Kínában sem