Ha ez a Nissan GT-R utódja, mi benne vagyunk
710 ló, őrült dizájn, versenytechnika a legújabb GT-R tanulmányautóban
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Legelőször 50 évvel ezelőtt került GT-R embléma Nissan Skyline-ra, ugyanabban az évben megszületett a világ autódizájnját később meghatározó Italdesign, most a kettőt összeolvasztották.
Az Italdesign sosem rajzolt autót a Nissannak, nem mintha ez baj lenne, a japánok így is jellegzetes darabokat adtak a világnak. Mint például a GT-R sorozat, aminek első példánya épp 50 évvel ezelőtt készült el, épp akkor amikor az Italdesign is megalakult. Egymás nélkül is megoldották ezt az 50 évet, most viszont megmutatták, mit csinálnának együtt. A GT-R50 lett a szerelemgyermek, amire már most azt mondanánk, hogy jöhet következőnek.
A határtalanság nem csak a kinézetre vonatkozik, a GT-R kézzel összeszerelt 3,8 literes V6-osát masszívan felhúzták. A GT3-as versenyautóban is használt turbók és levegőhűtők kerültek rá, erősebb dugattyúkat és hajtókarokat, továbbá nagyobb igénybevételre tervezett kenőrendszert kapott. Magasabb nyomáson üzemelő üzemanyag-rendszerrel és erősebb, valamint átdolgozott főtengellyel szerelik. A végeredmény 710 lóerő 3600 és 5600-as főtengely fordulat között, amit erősebb differenciálműveken keresztül juttat el mind a négy kerékhez.