Nem csak a színük különbözik, az egyik 50 kilóval nehezebb, de cserébe nem csak hátul hajt. Megéri a plusz súlyt cipelnie?
Quattro, 4Matic, xDrive: mit keresnek ezek a plakettek sportos modelleken? Van értelme egyáltalán plusz súlyt tenni egy autóba, ami sportosnak, agilisnek született, csak azért, hogy több kereket forgasson a motor ereje? Az alábbi videóból kiderül, itt ugyanis két szinte hajszálpontosan azonos BMW M3 feszül egymásnak, hogy kiderüljön: gyorsabb-e egyáltalán az összkerékhajtással szerelt modell a hátsókerekesnél, és ha igen, akkor mennyivel.
A BMW M3 Competition egyébként a hajtott kerekek számától függetlenül egy háromliteres, két turbó által megfújt sorhatost rejt az orrában, ami 510 lóerőt és 650 newtonmétert tud felmutatni. Szintén azonos a nyolcsebességes duplakuplungos automata is, ami rajtelektronikát is kapott. Az adatokban különbség még a súly, pontosan 50 kiló többletet ad az összkerékhajtás alkatrész-hadserege. Hogy mindez mire elég, az alábbi videóból megtudhatjátok!