Még lime zöld szín sem kell, hogy feltűnő jelenség legyen, mifelénk eleve nem gyakoriak a személyautóból készült pickupok, hát még a 600 lóerősek (Forrás: X-Tomi)
Épphogy megérkezett a tavaly debütált
Audi A6 legerősebb kivitele, máris komoly átalakuláson ment keresztül a típus, ugyan csak virtuálisan, X-Tomi által. A 600 lóerős sportmodell számos külső jegye megmaradt, ilyen például a jellegzetes betét, amely a hátsó lökhárítót díszíti, ugyan kisebb méretben, de az összes világos betét is megtalálható a pickup modellen, jutott díszítés a küszöb fölé, az ablakok köré, de még a kombin található tetősínből is jutott a sportplatósra. Egy modell gyártásánál a gazdaságosság az egyik fő szempont, de még ilyen téren is remekel a pickup, ugyanis a hátsó üveg fölé sem kell külön légterelő, mivel a kombi csomagtérajtaján lévő darab a platósra is pontosan passzol, de ha megvalósulna a modell, akkor a felinválasztékon sem kellene már törnie a fejét az Audinak, a hatalmas kerekek a teherhordó RS 6-ra is felszerelhetőek.
Már kész a négyajtós RS 6-os, legalábbis virtuálisan, X-Tomira megérné lecsapni valamelyik gyártónak (Forrás: X-Tomi)
A modell piacra kerülésére sajnos kicsi az esély, de az biztos, hogy konkurencia nélküli, kategóriateremtő modellel bővülne az Audi választéka, az RS 6 pickup éppúgy alkalmas lenne hosszú távú utazásra, mint akár veresnypályázára is, de a kombival ellentétben a rotakapát sem lenne nehéz a telekre szállítani. X-Tomi a pickup mellet már az RS 6 négyajtós változatát is elkészítette, amely akár gyári modell is lehetne, olyan mértékben passzol a kombiváltozathoz. A platós kivitelhez képest a négyajtós RS 6-os gyártásba kerülésére nagyobb az esély, ugyanis az A6-os második (C5) és harmadik (C6) generációja esetében négyajtós formában is elérhető volt az RS 6-os, csupán a 2018-ban leköszönő negyedik felvonásánál volt a kombi kiváltsága az RS 6 logó.