Gyengébb és drágább lett az új Porsche Panamera Hybrid

Újabb két hibrid Panamerát dobott piacra a Porsche, de a legerősebb kivitel még hátra van

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

A tavalyi generációváltásnál csak egyetlen konnektoros Panamera mutatkozott be, a paletta most két további plug-in modellel bővül.

Ősszel leplezte le a Panamera harmadik generációját a Porsche, a megjelenés tekintetében keveset változó Panamera minden téren frissült, de csak pont annyit, hogy méltó legyen a generációváltásra. A bemutatón kétféle erőforrás debütált, mindkettő az előző generáció öröksége. A sima Panamera és az összkerekes Panamera 4S nélkülözi a hibridséget, a 2,9 literes V6-os 353 lóerős, amivel elektromos rásegítés nélkül is arrébb lehet állni. A Turbo E-Hybrid már más kávéház, a négyliteres V8-as és a villanymotor együttes teljesítménye 680 lóerő, ezzel már 300 fölé kúszik a végsebesség. Akinek ez nem elég, annak a Turbo S E-Hybrid lesz a jó megoldás, ám erre még várni kell. Ezúttal a két gyengébb hibrid mutatkozott be, a plug-in Panamerák világába a belépőt a 4 E-Hybrid jelenti. Ezt a változatot a 2,9-es alapmotor hajtja, a váltóba épített villanymotorral együtt 470 lóerő a rendszerteljesítmény, a végsebesség 280 km/h, a 0-100 4,1 másodpercig tart. A 4S E-Hybrid szintén V6-os hajtású, de itt már 544 lóerővel lehet gazdálkodni, a maximális tempó 290 km/h, a gyorsulás 3,7 szekundum. Aki szorgosan töltögeti és óvatosan lép a gázra, annak legfeljebb 96 kilométeres elektromos hatótáv lesz a jutalma, ebben nincs érdemi különbség a két új változat között. Az erősebb hibrid 16 lóerővel gyengébb elődjénél, a 4 E-Hybrid pedig 8 lóerőt bukott, cserébe 45%-kal nagyobb akkuval szerelik, ami jócskán megnövelte a elektromos hatótávot.
Hirdetés
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?