Az akkuk kapacitása 17,9 kW-ról 25,9-re nőtt, kombi nem készül a harmadik generációból
Ősszel leplezte le a Panamera harmadik generációját a Porsche, a megjelenés tekintetében keveset változó Panamera minden téren frissült, de csak pont annyit, hogy méltó legyen a generációváltásra. A bemutatón kétféle erőforrás debütált, mindkettő az előző generáció öröksége. A sima Panamera és az összkerekes Panamera 4S nélkülözi a hibridséget, a 2,9 literes V6-os 353 lóerős, amivel elektromos rásegítés nélkül is arrébb lehet állni. A Turbo E-Hybrid már más kávéház, a négyliteres V8-as és a villanymotor együttes teljesítménye 680 lóerő, ezzel már 300 fölé kúszik a végsebesség. Akinek ez nem elég, annak a Turbo S E-Hybrid lesz a jó megoldás, ám erre még várni kell.
Normál változatban 505, hosszú kivitel esetén 520 centi hosszú a Panamera
Ezúttal a két gyengébb hibrid mutatkozott be, a plug-in Panamerák világába a belépőt a 4 E-Hybrid jelenti. Ezt a változatot a 2,9-es alapmotor hajtja, a váltóba épített villanymotorral együtt 470 lóerő a rendszerteljesítmény, a végsebesség 280 km/h, a 0-100 4,1 másodpercig tart. A 4S E-Hybrid szintén V6-os hajtású, de itt már 544 lóerővel lehet gazdálkodni, a maximális tempó 290 km/h, a gyorsulás 3,7 szekundum. Aki szorgosan töltögeti és óvatosan lép a gázra, annak legfeljebb 96 kilométeres elektromos hatótáv lesz a jutalma, ebben nincs érdemi különbség a két új változat között. Az erősebb hibrid 16 lóerővel gyengébb elődjénél, a 4 E-Hybrid pedig 8 lóerőt bukott, cserébe 45%-kal nagyobb akkuval szerelik, ami jócskán megnövelte a elektromos hatótávot.
A 4 E-Hybrid 52, a 4S E-Hybrid 58 millióba kerül, a legolcsóbb Panamera 45 millióról indul. A 11 kW-os fedélzeti AC töltő 2 óra 39 perc alatt tankolja tele a Porschét