Kategóriájában nem számít kiemelkedően soknak a 230 lóerő, de a szigorodó kibocsátási normák miatt be kellett áldozni néhány lovat
Nem sok időt tölthetett a piacon az
Insignia GSi 260 lóerős verziója. Az új károsanyag-kibocsátási normák miatt gyorsan eltűnt a kínálatból a középkategóriás Opel csúcsmodellje, ezután a GSi logós Insigniára vágyók csak a 210 lóerős dízelt választhatták. Az új év viszont új csúcsmotort is jelent, a benzines GSi februártól megint rendelhető.
A kombi mellett ferdehátúként is kapható lesz a GSi, váltóból kilencfokozatú automata lesz a sportváltozatban
A kombi és ferdehátú karosszériával is hazavihető Insignia GSi-n a ráncfelvarrás keretében finom kozmetikai beavatkozásokat is végeztek. Új formájú az első fényszóró, amiben már IntelliLux LED Pixel világítás lakik, a korábbi 32 LED egység helyett immár 168-cal dolgozik. Átrajzolták az első lökhárítót, más a hűtőrács mintázata, az Opel logó melletti króm szárnyból pedig krómcsík lett.
Belül sportülések emlékeztetnek, hogy nem egy sima Insigniában ülünk, ezen kívül nincs sok sportosság a beltérben
A motor maradt kétliteres, de a korábbi 260 lóerős teljesítményből csak 230 maradt, ezt viszont fogyasztáscsökkentéssel kompenzálja az Opel.
A CO
2 kibocsátás kilométerenkénti 199 grammos értéke 161-re csökkent, a régi (NEDC) ciklus szerinti kombinált fogyasztás pedig 8,7 liter helyett immár 6,9 liter, a pontosabb WLTP szabvány szerint 8,3 – 8,5 liter az Insignia 100 kilométerenkénti vegyes fogyasztása. A GSi esetében a váltó kilencfokozatú automata lehet, az összkerékhajtás és a nyomatékszabályzás is alapáron jár.
Adaptív futómű, négykerékhajtás és Brembo fék alapáron jár az Insignia GSi-hez, az árról még nincs információ
A fékek terén továbbra is a Brembo a partner, a futómű pedig adaptív, így kényelmes utazás mellett kanyarvadászathoz is ideális partner lehet az Insignia GSi. Az Opel sportos utazóautója ugyan a lóerők számából elvesztett néhányat, de cserébe vissza is kapott valamit: a létezést.