478 lóerő és 610 Nm - nem viccel a Wimmer RS tuningcég
Az átlagnál több esélye van a hétköznapi sofőröknek arra, hogy az úton tartsák a Wimmer RS tuningcég legújabb alkotását, a Vörös Ördög névre hallgató Golfot. Az összkerékhajtáson kívül dupla kuplungos váltó is van a fedélzeten, így két pedál kezelésén kívül csak a kormány tekergetésére kell koncentrálni. No nem mintha ez nem lenne elég nagy feladat egy 478 lóerős kompakt autó esetén. A lelkes tuningolók nem elégedtek meg a Volkswagn Golf R 270 széria-lóerejével, a szívósor, a kipufogó, a motorvezérlés és a turbófeltöltő cseréje után 478 lóerőre emelkedett a legnagyobb teljesítmény, a maximális nyomaték 610 Nm. Emlékeztetőül, kétliteres, négyhengeres motorról beszélünk. A végsebességet elektronika korlátozza 291 km/h-ra, ezek után nem csoda, hogy még a gyárinál keményebb sportfutóművet és erősebb fékrendszert is kapott az autó. Azt nem árulta el a Wimmer RS, mennyit kér ezért az alkotásáért.
A motoron kívül a felfüggesztést és a féket is átépítették. Muszáj volt