Gyártásra készen komolyabb lett az újragondolt 02-es BMW
A prototípus még üvegszálból, az ügyfélautók már karbonszálas műanyagból készülnek
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Csinos klasszikus külsejű kabrióval lépett elő a német ETA pár hónappal ezelőtt. A recept egy szinte mindenki számára érthető autót eredményezett, klasszikus külsővel, modern tartalommal, most megmutatták a sorozatkész autót is.
Az ETA, mint Everytimer Automobile pár hónappal ezelőtt megismertette magát a világgal és bezárta magát azon réteg szívébe, akik kaphatóak egy klasszikus külsővel felvértezett modern autóra. A német műhely ugyanis egy átruházott BMW M135i kabrióval rukkolt elő, mely külsőre már egyáltalán nem hasonlított a legyártott autóra. Sokkal inkább egy a '70-es években készült klasszikus BMW-re, a 3-as ősére, a híres 2002-re. Teljesen lecsupaszították az alapként felhasznált 1-es kabriót és új karosszériát építettek rá üvegszálas műanyagból, ám az csak a prototípus volt. Most megmutatták a sorozatgyártásra készült autót is, melynek új elemeit már sokkal könnyebb karbonszálas erősítésű műanyagból készítették el, és most fehér fényezéssel láthatjuk.
A kész autó stílusában ismét egy újabb arcot mutat, a felnik is egy harmadik variációban kerültek rá. Nagyon hasonlóak az M-es autók Competition csomagos felnijeihez, de kisebb cégtől érkeznek, ezeknél viszont talán még a klasszikus és eredeti BMW Style 32-es garnitúra is jobban passzolt az új, de régi külsejű autóhoz. Az ETA 02 az 1-es kabrió csúcsmodelljére épül, motorja soros hathengeres duplaturbós, 310 lóerős, amit automata váltóval párosítottak és így 5 másodperc alatt éri el a 100 km/h-t. A kézzel készült karosszériával újjáépített autó, mely tartalmazza a donorautó árát is, 70.000 euróba kerül, vagyis több mint 22,5 millió forintot kell érte fizetni.