Gyártásba kerül a nyolc lóerős elektromos Citroën
A kétszemélyes apró Citroën végsebessége mellett az ára is alacsonynak ígérkezik
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Egy évvel a koncepciómodell bemutatása után máris gyártásba kerül a Citroën Ami, az aprósághoz még B kategóriás jogosítvány sem kell.
A dobozforma jót tesz a helykínálatnak, a külsőre inkább az érdekes jelző illik, a kerekek 14 colosak
A műanyag karosszériás modell 485 kilót nyom a mérlegen, ami nagyjából a [url=https://www.autonavigator.hu/cikkek/fulig-ert-a-szank-egy-twizyben]Renault Twizy[/url] súlyának felel meg, a Citroën viszont többet ad: itt a teljesen zárt utastér mellett a fűtésről sem kell lemondani, emellett alapáron jár az üvegtető is.
Az ajtók ellentétes irányban nyílnak, így egyformák, az autó lényegében szimmetrikus, szinte teljesen egyforma az autó eleje és a hátulja, a karosszériaelemeket is fel lehetne cserélni
A színes betétekkel könnyen személyre szabható a belső, ha megunnánk, akkor ki is cserélhetjük
A hossz 2,4 méter, így egy zsúfolt nagyvárosban is gyerekjáték a parkolás, a végsebesség viszont csak 45 km/h
Nem kell B kategóriás jogosítványa a vezetéséhez, így kiskorúak is a volán mögé pattanhatnak. Hazánkban egyelőre nincs hír a forgalmazásáról
Ha tudna legalább hetvennel menni, simán megérné, legalábbis nekem. A konstrukciója olyan, hogy befizetsz 3500 eurót, majd 48 hónapig havi húszat és megkapod rá a 900 euró adókedvezményt. Rendelni online konfigurátorban kell, majd ingyen házhoz viszik, ahol segítenek beüzemelni is.
Mindezt Franciaországban, természetesen.
Nagyon frankó kis jószág. Pont ilyen kellene nekem. De a 45km/h max. sebesség miatt sajna nem téma. (mondjuk ha nem kapható majd itthon akkor kb. mindegy is.).