Nem valami népszerű, elég kevés fut belőle, úgyhogy a miheztartás végett mutatjuk: a facelift óta így néz ki a Hyundai i20, a dél-koreai Hyundai/Kia konszern kisautója, a Kia Rio párja. Októberben a Párizsi Autószalonon debütál hivatalosan a Németországban, a rüsselsheimi stúdióban tervezett második generáció
Az i20-ból raliverzió is készült ám, ezzel a sörössel tért vissza a Hyundai a WRC-be
És íme az új nemzedék gyári grafikán - a például az új Skoda Fabia konkurensének is tekinthető, kissé Peugeot 208-szerű második i20 igazán formásnak, dizájnosnak és izgalmasnak ígérkezik. Továbbá szélesebbnek, hosszabbnak, tágasabbnak is
Ennyire persze nem lesz sportos, de sportos variánsa igenis lesz, méghozzá valószínűleg 1.6-os turbómotor hajtotta i20N néven. A polgári kiviteleket az eddig is elérhető, nyilván még zöldebb és takarékosabb 1.25-ös és 1.4-es benzinesek, valamint (3 hengeres) 1.1-es és 1.4-es dízelek viszik