Az elveszett litereket a tetőbox kompenzálja, maximum négy főt tud altatni a kemping-Jogger
Jövő évtől a kempingezés szerelmeseinek is érdemes a Joggert választani, a megfizethető árú kombi/egyterű számos okos ötlettel segíti a csillagok alatti táborozást. A külsőn nem történt érdemi változás a normál kivitelhez képest, azonban azt érdemes megjegyezni, hogy a kemping verzió bemutatásával együtt debütált az új embléma, így az orr is módosult valamelyest az általunk már tesztelt verziókhoz képest (a 110 lóerőset
itt, a 100 lóerős, LPG-s alapot
itt, míg annak eggyel jobb felszereltségű, több mint 3000 kilométert vezetett példányát
itt láthatod.
A poggyásztér a dobozban található, ami egyben az ágy alapját is adja
A csomagtartóba egy fából készült ládát építettek a gyáriak, ami éppenséggel ágyneműtartó is lehet, mivel a franciaágy alatt bújik meg. A doboz praktikus módon felfelé és hátrafelé is nyílik, így senkit sem kell leparancsolni az ágyról, ha kivennénk valamit. Az üléseket ledöntve nem lesz sík a csomagtér, a doboz magasabbra nyúlik, ezért egy kinyitható keret fekszik a támlákra, erre jön a matrac, így már garantált a vízszintes fekvés. Az utastérben lenne hely még több ötlet megvalósítására, de a Jogger így sem lakóautó, fontos, hogy könnyen visszaalakítható legyen a normál használathoz.
A lépcsőt fából készült ágykeret hidalja át, ami praktikusan összecsukható
A hasznos tér egy Dacia logós sátorral tovább növelhető, ami teljesen összeépíthető az autóval, így megázás nélkül bejárható a teljes “lakás”, összesen négy főnek kínál alvóhelyet a kemping-Jogger. A csomag felárát még titkolják, de valószínű, hogy a márka imidzséhez mérten ez is a megfizethető tartományba esik.
Csak az utolsó sor nélkül működik a kemping üzemmód, de úgyis csak 4 főnek nyújt szállást a Dacia