Gyári alkatrészt vennél a Toyotádhoz? Már az Amazonon is tudsz!

Az Amazon.com már egy hivatalos Toyota webshopnak is otthont ad

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

A Toyota és a Lexus - hallgatva az új idők szavára - az Amazon.com online értékesítési platformon nyitotta meg legújabb alkatrészáruházat. A bolt így éjjel-nappal nyitva tart, a már most sem szerény kínálat pedig folyamatosan bővülni fog.

Az elmúlt években világszerte ugrásszerűen nőtt meg az internetes kereskedelem jelentősége. A jelenséget kétségtelenül felgyorsította a koronavírus-járvány, hiszen a pandémia tetőzésekor sok esetben ez maradt a vásárlás egyetlen működőképes, biztonságos módja. A technológia folyamatos fejlődésének és az egyre erősebb kiszolgáló infrastruktúrának köszönhetően ma már tényleg erőfeszítés nélkül, megbízhatóan és gyorsan szerezhetünk be jóformán bármit az internetről. [BANNER type="1"] Persze így nem próbálhatjuk ki, nem foghatjuk meg saját kezünkkel a kiszemelt árucikket, ám ennek nincs túl nagy jelentősége a szigorú szabvány szerint gyártott termékeknél. Ilyenek az autóalkatrészek is, ahol a cikkszám garantálja, hogy pontosan megfelelő cseredarabot kapjunk. Ezt felismerve a Toyota online alkatrészáruházat nyitott az Amazon nagy-britanniai platformján, így garantálva a gyors, pontos és zökkenőmentes kiszállítást is.
A folyamatosan elérhető felület kizárólag eredeti Toyota és Lexus alkatrészeket forgalmaz, a gyári garanciát sem kell elfelejteniük az itt vásárlóknak. A feltételek azonosak a Toyota vagy a Lexus valamely márkakereskedésében személyesen vásárolt alkatrészekével. A webshop a jelenlegi és a már kifutott modellekhez is kínál cserealkatrészeket és tartozékokat, a választékot a tervek szerint folyamatosan bővítik a jövőben. Az ablaktörlő-lapátoktól a fékbetétekig, a tetőcsomagtartótól a padlószőnyegekig miden kapható itt, sőt, még a Gazoo Racing termékeiről sem feledkeztek meg. [BANNER type="2"] „Folyamatosan arra törekszünk, hogy minél jobb szolgáltatást nyújthassunk ügyfeleinknek. Ennek része, hogy a lehető legegyszerűbben, legkényelmesebben intézhessék az autójukhoz kapcsolódó tennivalókat, beleértve az alkatrészek, tartozékok és kiegészítők megvásárlását.” – mondta Rob Giles, a Toyota angliai ügyfélszolgálati igazgatója. Hozzátette: „Az új webáruházak révén márkáink hivatalosan is megjelennek a piac egyik legnépszerűbb online értékesítési felületén, ugyanakkor a minőséget és a teljesítményt változatlanul mi szavatoljuk.”
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?