A Volkswagen most sem változtatta meg a GTI küllem receptjét
A sportosabb részletekkel, például nagyobb felnikkel és újragondolt lökhárítókkal igen jól mutatnak a piros betétek és alkatrészek
Hónapokkal ezelőtt volt már téma a
Volkswagen Polo frissítése, de a kisautó csúcsváltozata, a GTI akkor kimaradt a sorból. Most végre megtudhattuk, milyen lesz, bár túl sok meglepetést nem tartogat. A külsejéről igazából annyit lehet elmondani, hogy a megszokott GTI optikai csomagot kapta az elöl-hátul nagyobb lámpás, nyolcas Golfra hajazó kistesó: piros dekor, dupla kipufogó, sportos lökösök, nagyobb felnik piros fékkel, és méhsejt hűtőrács is járt a GTI plakettek mellé.
Bent egy kicsivel több lett lett a piros, talán a kelleténél is
A sportos, háromágú kormány és a "hagyományosan kockás" GTI ülések elmaradhatatlan kellékei a sportos Polo belsejének
Bent is folytatódik a megszokás, bár a piros műszerfalbetét elég intenzívre sikerült: egy szolíd csík helyett az egész panel vörösen izzik. Természetesen a digitális műszerfal és a legújabb klímavezérlő is benne van a nagyobb infotainment rendszerrel együtt. A Golf GTI orráról ismert, VW jelig érő nappali menetfény csíkok mögött pedig a cégcsoport 2 literes TSI erőforrásának 204 lóerőt és 320 Nm nyomatékot produkáló erőforrását találhatjuk meg. Ezt kizárólag DSG automataváltóval párosíthatják a vásárlók, amivel a százas sprint állórajtból mindössze 6,5 másodperc alatt megvan. Sajnálatos tény ez, mert bár valószínűleg kézi váltóval ez a gyorsulási eredmény pár tizeddel megnőne, de mellé az élményfaktor is.
Ami a nappali menetfényt illeti, a Polo GTI is megkapja a harcsabajszot, ami a Golf GTI-ről már ismerős lehet