GTI-ként is frissül a Polo, jól áll a faceliftnek a piros dekor

Nem tartogat túl sok meglepetést a frissített Polo után a GTI változat külleme

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Kívúl-belül piros díszítéseket, menő lökhárítókat és dupla kipufogóvéget kap a frissülő GTI Polo. Csak automataváltóval lesz elérhető, de legalább a motorja 200 lóerő felett tud majd.

Hónapokkal ezelőtt volt már téma a Volkswagen Polo frissítése, de a kisautó csúcsváltozata, a GTI akkor kimaradt a sorból. Most végre megtudhattuk, milyen lesz, bár túl sok meglepetést nem tartogat. A külsejéről igazából annyit lehet elmondani, hogy a megszokott GTI optikai csomagot kapta az elöl-hátul nagyobb lámpás, nyolcas Golfra hajazó kistesó: piros dekor, dupla kipufogó, sportos lökösök, nagyobb felnik piros fékkel, és méhsejt hűtőrács is járt a GTI plakettek mellé.
Hirdetés
Bent is folytatódik a megszokás, bár a piros műszerfalbetét elég intenzívre sikerült: egy szolíd csík helyett az egész panel vörösen izzik. Természetesen a digitális műszerfal és a legújabb klímavezérlő is benne van a nagyobb infotainment rendszerrel együtt. A Golf GTI orráról ismert, VW jelig érő nappali menetfény csíkok mögött pedig a cégcsoport 2 literes TSI erőforrásának 204 lóerőt és 320 Nm nyomatékot produkáló erőforrását találhatjuk meg. Ezt kizárólag DSG automataváltóval párosíthatják a vásárlók, amivel a százas sprint állórajtból mindössze 6,5 másodperc alatt megvan. Sajnálatos tény ez, mert bár valószínűleg kézi váltóval ez a gyorsulási eredmény pár tizeddel megnőne, de mellé az élményfaktor is.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?