Nagyon széles karosszériát és rengeteg légterelőt kapott a TT RS VLN
A hosszú távú versenyekből álló német VLN bajnokság számára fejlesztette ki az Audi, a quattro GmbH és a TE cég az Audi TT RS versenyautót, amellyel a Raeder Motorsport október 16-án és 30-án is rajthoz áll a Nürburgringen megrendezésre kerülő futamokon. Ez a két bevetés jelenti az utolsó teszteket azelőtt, hogy bárki számára megvásárolhatóvá tennék az autót, jövőre az R8 LMS mellett a TT RS VLN lesz a második, ügyfél-versenyautója az Audinak. A karosszéria módosításain túl belepiszkáltak a soros öthengeres turbómotorba, és az egyszerűség kedvéért az R8 LMS néhány alkatrészét is átvették, igaz azt nem nevesítették, mikről van szó.
Valahol itt kezdődik a működőképes, érdemi leszorító-erőt termelő hátsó szárny. A beltér nagyon célszerű