Az ország újraindítása folyamatban van, a home office-t egyre több iroda vonja vissza, nyitnak az éttermek, bárok, beindul az élet. Mi továbbra is kerüljük a szerkesztőséget, ezzel együtt próbáljuk nem terhelni a mindennapi forgalmat sem, ami egyre nagyobb. Ezért vettük fel ismét otthon az új podcast epizódot, melyben épp az erősödő forgalomról volt legfőképpen szó. Autócserék alkalmával hétről-hétre tapasztaltuk a forgalom növekedését, ismét egyre hosszabb eljutni a város egyik feléről a másikra, és nem ez a legfőbb gond. A rengeteg autós, akik között most olyanok is vannak, akik alapból tömegközlekedéssel járnak, most a belvárosban parkolnak, mivel ingyenes. Azok életét nehezítik meg ezzel, akik ott laknak és saját autóikkal parkolnának lakásaik közelében. Nekik üzenjük, hogy
már nem tart sokáig!
A hét persze sűrű, történésekkel teli számunkra is.
Az új villanyautó-támogatás miatt egyre több gyártó hazai képviselete tornázza lejjebb a listaárakat, hogy becsússzanak az új modellek a 11 millió forintos határ alá. Van sok érdekesség is köztük, mint például a
Mini Cooper SE és a Mazda MX-30, és még nem is reagált minden gyártó az állami támogatásra, de a Peugeot például az
e208-cal már igen. A villanyautós szezon beindult, jövő héten is lesz két elektromos tesztautónk, de például a Zoét és a
DS 3 Crossback E-Tense-t már próbáltuk. Legutóbb a Corolla két új, hibridként elérhető verzióját teszteltük, nálam a GR Sport járt, Mátyás pedig jelenleg is a Trek fogyasztását tolja irreálisan alacsonyra, tesztjeinket hamarosan olvashatjátok. Addig is némi információval szolgálunk most róluk, elsőként a friss podcastban, hallgassátok szeretettel!