Golfból is lesz egyliteres, háromhengeres bázisverzió

Uniós nyomásra jön a háromhengeres, egyliteres Volkswagen Golf

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Amit a Polo megkap, azt a Golf is, így utóbbiban is meg fog jelenni a háromhengeres, egyliteres, 90 lóerős TSI alapmotor.

Már van a Fordnak, van az Opelnek, van a Renault-nak, és lesz a Volkswagennek is háromhengeres turbómotorja. Legszélesebb körben egyelőre a Ford alkalmazza azt, hiszen az Év Motorjának választott EcoBoost motorral remek katalógusérték szerinti fogyasztást lehet elérni. Márpedig az uniós előírásoknak az kell. Így csöppet sem meglepő, hogy a Volkswagen is fogja kínálni a Golfban is a minap a Polo frissítésekor említett, azzal érkező 1,0 literes, 90 lóerős TSI motorját.
Hirdetés
A gyártók ilyesmikkel kívánják a közeljövőben váltani 1.4-es, 1.6-os szívómotorjaikat. Bizonyára az Opelnél is lesz az 1,0 literes SIDI Turbo az Adam után a Corsában, a Merivában, s jó eséllyel majd a következő generációs Astrában is. A Volkswagen persze már előbbre jár, csakis turbómotort, sanszosan az 1.2 TSI 85 lóerős alapmotort fogja majd váltani, hogy az alap Golf még olcsóbb, és még szerényebb fogyasztású lehessen. Sanszosan még idén.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

16 thoughts on “Golfból is lesz egyliteres, háromhengeres bázisverzió

  • 2017.10.29. at 14:00
    Permalink

    Pont, mint a Toyota fékpedálok manócsek. Amik beragadnak. Annál még ez is jobb, még a spenót is. Azokról mi a véleményed, Tudom, összeesküvés. Kabbe! :-)))

  • 2017.10.29. at 14:00
    Permalink

    Miért tenném ezt? Nem a Volkswagent szeretem, hanem a tudatlan, ostoba seggeket utálom. Kevés haverom lehet itt is. Azért pár akad, de kevesebb, mint amennyi lehetne. Nem örülök neki.

  • 2017.10.29. at 14:00
    Permalink

    Irob: így már érthető, nyilván nem is akartalak számonkérni, csak kikövetkeztettem, hogy nem városi fogyi volt, amit említettél, mert akkor az egy csoda lett volna 🙂

    Amúgy az a 0.9 TCE nekem sem kéne, ellenben az új 1.2 -es 130 lovas nagyon jó állítólag. Na, az már bejönne nekem is egy Megane GT Line csomagolásban. 🙂

  • 2017.10.29. at 14:00
    Permalink

    Ez az érték nem rossz ha igaz bár szerintem pont ezt a motoros capturet szólták le más autósmédiánál a turbokésedelme?? kultúrálatlansága és a nagy fogyasztása végett. Én nem tudom ki hogy hajtja, és hogy mennyi a normál használatnál betartható de: HA jól tudom ez a motor szívócsőbefecskendezős nem közvetlen mint az 1.2-es 115-130 le TCE, vagy mint az összes TSI, Ecoboost stb.
    (Gondolom ezt gázasítani(LPG) is lehetne bármelyik magyarországi műhelyben szemben a közvetlen befecskendezőssel.
    HA így nézzük tűrhető a 6,5-ös fogyasztás, ha ez is közvetlen a hengerbe köpne be lehetne kevesebb is.
    Én azért kipróbálnám, meg meg is teszem majd valamikor…

  • 2017.10.29. at 14:00
    Permalink

    Az ismerősöm állítása szerint beszélek, neki Clio-ban van a kis motor, újonnan vette, pár ezer kilométer volt benne mikor beszéltünk.

    A 2.4-est nem városban használom, csak hosszabb utakra veszem elő, nálam második autó. Nem hajtom, normális tempó, betartva a sebesség határokat! Régebben csináltam egy kis felvételt hogy bizonyítsam nem hasra ütésre fosom a szót! Ez egy normális tempó egyenes úton, kisebb hullámok vannak de ez látszik is a fogyasztás mérőn! önsúly: 1.75 tonna, a pillanat fogyasztást lehet látni, az átlag fogyit nem, de ebből kikövetkeztethető, hogy nem hazudok!

    http://www.youtube.com/watch?v=9ZjO90DVV-A

  • 2017.10.29. at 14:00
    Permalink

    Irob: egyik ismerősöm szintén 0.9 TCE Capturt vett és a mostani hidegben, kizárólag városban használva, nem kímélve eszik 6.5-öt. Ez szerintem nem rossz, ráadásul jól is megy vele. Azért full városi üzemben a Te 2.4d-d sem 5 litert eszik szerintem, vagy ha igen, akkor nagyon jó kocsid van, bár csodák szerintem nincsenek. Az én 1.9-es 120 LE dízelem kizárólag városban használva, most télen, 1400kg-os autóban 6.2-6.7 között eszik, nem odafigyelve.

  • 2017.10.29. at 14:00
    Permalink

    Emberek, itt látják, hogy a fosvágen mindenkit csak lemásol, miközben őt tartják a legjobbnak. Ha a Renault, Ford stb. nem lépték volna meg ezt a lépést, soha nem tették volna bele. És persze ez az etalon…pff

  • 2017.10.29. at 14:00
    Permalink

    Már nagyon várom az ezután érkező fél literes 150 lovas üveghangon visító fosvágeneket mesés kamufogyasztási adatokkal és 25 ezer km-es élettartammal. 🙂

  • 2017.10.29. at 14:00
    Permalink

    Nem lenne ezzel baj, ha 4-500 kilót le tudnának faragni belőle. Mondjuk egy „city” szériában, amiben max sebesség 90km/h és töréstesztet is ehhez a gyengített de alacsony sebességű bódéhoz igazítanák, meg a felszereltséget (gyengébb hajtáslánc, 4 fokozatú váltó, kis fékek, stb… hamar kiesik fél tonna:)) meg persze az árát… 😀
    Rögtön iránymutatónak tartanám:)

  • 2017.10.29. at 14:00
    Permalink

    A Renault már meglépte, 0.9 TCE és egyik ismerősöm vet egy újat, 6.2 a fogyasztása! Az én 2.4 dízelem meg 5.5 liter/100km-en van 12.000 km után és utánfutóztam is pár alkalommal!

    Szép mese a kis fogyasztás csak nem működik, plusz még a tartósság is megkérdőjelezhető!
    A Smartok a 800 cm3 motorral kb.80.000 km tudnak és utána kuka!

    De mivel Golf motor lesz és Német, lehet elmegy 1.000.000 km mert etalon! ha-ha-ha

Vélemény, hozzászólás?