Genfből jelentjük: újabb Aston Martin
Genf 2011: Aston Martin Virage – az igazi rétegmodell
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Az angolok a DBS és a DB9 közötti űrbe pozícionálják az utóbbinál nem egész 1 cm-rel rövidebb Virage-t.
Úgy tűnik van azért némi irónia az angolokban, azt mondják azonos alapra épül az említett DB9 és DBS, valamint a Virage. Valójában csaknem azonos autókról van szó, a most kigördített Virage-ban a már ismert, 6,0 literes, V12-es benzines 497 lóerőt és 570 Newtonmétert tud, hatfokozatú ZF automataváltón és összkerékhajtáson keresztül teper. A 100 km/órára gyorsulás szintideje 4,6 másodperc az elegáns 2+2 ülésessel, a végsebesség pedig éppen „varázsérték” alatti, 299 km/óra. Nem csak a motor, a karbon-kerámia tárcsás fékrendszer is izmosnak ígérkezik. Az alapesetben 2+2 üléses Virage opcióként hátsó ülések nélkül is kérhető, ha valaki biztos abban, hogy oda csakis csomagokat tenne. A kézi gyártás eredményeként a kialakítás is teljesen óhaj és persze pénztárca függő, a tehetős kuncsaftok a lemeztetős Coupé és a vászontetős kabrió, Volante között is választhatnak.