Küllemében nem sokat változott, az utastér alakult át jelentősen az új Panamerában
Nem sokat változott a Panamera külseje a második generáció ráncfelvarrásához képest, de a bevált formákon nincs is értelme változtatni. A legszembetűnőbb módosítás az első lökhárítón lelhető fel, a rendszámtartó fölé került egy extra hűtőnyílás, valamint a fényszórókat is átrajzolták egy kicsit, amelyek mostantól minden esetben LED Matrix technológiával működnek kiviteltől függetlenül. Méretében hízott egy keveset az elődhöz képes, de csupán milliméterekről van szó: a harmadik generáció 5,05 méter hosszú, 1,94 méter széles, valamint 1,42 méter magas.
A rendszámtartó fölé került extra hűtőnyílásról könnyű megismerni a harmadik generációt
Ezentúl kizárólag limuzin kivitelben kapható, a kombit beszántották, ugyanis az eladások 10 százalékát sem tette ki
Az utastér viszont a külsővel ellentétben szinte teljesen megújult. A Taycanból már ismert három képernyős műszerfalat a Panamera is megkapta, igaz a jobb szélső 10,9 colos kijelző csupán opcionális, míg a multimédiás egység, valamint a digitális óracsoport egyaránt 12,6 colos. Ugyancsak fontos változás, hogy a középkonzolról eltűnt a váltó, amely a kormányra került, így a két első ülés között több tárolóegység áll az utasok rendelkezésére. Természetesen vezeték nélküli telefontöltő, illetve okostelefonról vezérelhető parkolóasszisztens is rendelkezésre áll, mindez már alapfelszereltségnél is.
Az utastér nem sok újdonságot tartogat, hiszen ezt korábban már leleplezték
Immár a kormányon található a váltó, ezzel helyet spóroltak középen
A hajtáslánc esetében számos opció közül válogathatnak a vásárlók, ám ezek közül csak néhányat részletezett a Porsche. A csúcstechnikát a Turbo E-Hybrid jelenti, amelynek szívét egy 4 literes, V8-as erőforrás adja, ehhez jön egy 25,9 kilowattórás akkumulátor, és egy nyolcfokozatú duplakuplungos PDK váltó. A végeredmény 670 lóerő, amely 3 másodperc alatt repíti a Panamerát álló helyzetből 100 km/órára, a végsebessége pedig 314 km/óra. A belépő szintet sem kell szégyellni ha valakinek csak arra futja, hiszen annak alapját egy 2,9 literes V6-os adja, amely akár 368 lóerős teljesítményre is képes lehet, és 4,7 alatt érheti el álló helyzetből a 100-as tempót. A legnagyobb újdonság viszont a kerekek tájékán keresendő, ugyanis a Panamera aktív felfüggesztéssel érkezik az E-Hybrid kivitelekben, ezzel nagyobb stabilitást adva a limuzinnak. Magyar árakat egyelőre nem tudni, de külföldön 99 900 dollárra árazták be az alapkivitelt, amely mai árfolyamon nagyjából 35 millió forintnak felel meg.
Az új Panamera forgalmazásának kezdetét 2024 márciusára ígérik