Az orr származási helye a Civic frontja, a sportosabb változat más lökhárítót és hűtőrácsot kap, az elődeinél jobban sikerült a külső
Hazánk útjait kevés City koptatja, de a Honda kínálatában közel 40 éve van helye a típusnak. A City felirat először 1981-ben került a nálunk Jazz néven ismert típus csomagtartójára, a kilencvenes évek közepe óta viszont csak négyajtósok kapják a City típusnevet. Itthon nem sokáig találkozhattak a vevők a típussal, csupán a negyedik és ötödik generációt kínálták a Honda szalonok. A friss kiadás a hetedik a sorban, ami hiába a 2020-as Jazz alapjain nyugszik, kicsinek mégsem nevezhető. Az elődhöz képest 13 centis hossznövekedéssel immár 4,55 méteren terül el a City, a szélességből pedig plusz öt centit tudhat magáénak a négyajtós. A képek alapján a forma kellemes, az orr forrása egyértelműen a Civic, a kisautós eredetről csupán a külméretekhez képest kicsi kerekek tanúskodnak.
A központi kijelző 8 colos, az Apple CarPlay is fut rajta, a 4,55 méter hosszú karosszéria belül tágasnak tűnik, inkább széltében szoktak szűkek lenni a kisautó alapú szedánok
Motorok terén nem lesz választási lehetőségük a vevőknek, kizárólag háromhengeres turbómotor árválkodik a motorkínálatban 122 lóerővel, amihez CVT váltó társul. A 173 Nm nyomatékkal rendelkező motor elég takarékosnak ígérkezik, a Honda szerint 4,2 liter üzemanyag tűnik el a tankból száz kilométerenként. Európai forgalmazásra kicsi az esély, de ha lesz is, akkor biztosan nem ebben a formában, mivel az erőforrás Euro 5 tisztaságú. A friss City olyan extrákkal kérhető, mint az automata légkondi, a 8 colos érintőképernyő vagy a LED fényszóró. A Jazz alapú szedán nem számít kifejezetten olcsónak, Thaiföldön közel 6 millió forintot kérnek az alapváltozatért, az európai forgalmazásra kevés az esély, mivel az öreg kontinensen ebben az árkategóriában már kis SUV modelleket is kapni, amik jóval kelendőbbek egy négyajtósnál.
VTEC Turbo dolgozik a motorházető alatt, az egyliteres háromhengeres 122 lovas, a váltó csak CVT lehet