Nem csak autót, klubtagságot is kap a leggyorsabb, gyári Nissan GT-R-t vásárlója
Ezúttal külső segítséghez fordultak a Nissan mérnökei, amikor újra azt a megbízást kapták a főnökségtől, hogy az eddiginél is keményebb GT-R készítsenek. A házi tuning részleg, a Nismo szakemberei mellett a Nova Engineering és a Nordring Tuning munkatársai is hozzájárultak a Nissan GT-R Club Track edition létrejöttéhez. A legkülönlegesebb csavar a történetben azonban az, hogy nem vehet bárki ilyen autót, ahhoz először is be kell lépnie a The Prestige Club of GT-R nevű szervezetbe (2 millió jen), vannak bizonyos járulékos költségek minden évben (1 millió jen), és persze nem szabad elfelejteni magát az autó vételárát sem (10,5 millió jen). A vételáron felül kifizetett nem csekély összegért cserébe egyébként egy éves találkozón való részvételi jogot, és két, a klub általszervezett pályanapot kap a tulajdonos, ez idő alatt nem fog összemelegedni autójával.
Nem olcsó a tagsági, és csekély az ellenszolgáltatás, de a felhajtható kormánykerékkel és 500 lóerős motorral szerelt Nissan GT-R összes példánya gazdára talál majd
Gyakorlatra pedig nagy szükség lesz, hiszen az új vezérlő számítógépnek köszönhetően a biturbó erőforrás teljesítménye immár meghaladja a 493 lóerőt. Bilstein lengéscsillapítókkal és 20 colos, kovácsolt alumínium felnikkel módosítják a felfüggesztést, a szabad magasság 10 mm-rel alacsonyabb a kiindulási állapotnál. Bukókeret, automatikus tűzoltórendszer és a ki-beszállást megkönnyítő, felhajtható kormánykerék teszi teljessé a közúti használatra már nem alkalmas Nissan GT-R Club Track editiont, amelyből mintegy 100 kg-nyi extra felszerelést dobáltak ki a tuning során. Ennek ellenére egyébként vannak, akik mégis puhánynak tartják az autót, abban ugyanis benne hagyták a légkondicionáló berendezést.
Húsz colos felnik, Bilstein lengéscsillapítók gondoskodnak a megfelelő viselkedésről