Gatyába rázták a Maserati Ghiblit

Ideje volt frissíteni az olasz sportszedánt, nevéhez is hozzá csapták a GranLussót

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Frissült az olaszok sportos szedánja, a Maserati Ghibli megjelenése és neve is változott, bár egyik téren sem engedtek túl sokat a fantáziának.


Jó ideje már, hogy az új Maserati Ghibli bemutatkozott, 2013-ban érkezett a V6-os dízelmotorral is kapható sportos szedán. Azt hihettük, hogy a modellváltásig már nem frissül, de négy év elteltével mégis ráerőltettek néhány újdonságot. Kezdjük is rögtön a nevével, a Ghibli mögé biggyesztették, hogy GranLusso, bár ezen túl is csak Ghiblinek fogjuk hívni. Változott persze a külső is, újak a lökhárítók, elöl a szigonyt magába foglaló álló rácsozású hűtőmaszkot is az új trend szerint igazították.
Hirdetés
Újak a fényszórók, hátul némileg módosítottak a rajzolatukon, elöl viszont teljesen más belsőt kaptak, ráadásul LED technológiával világítanak. A belsőről egyelőre nem közöltek fotót, ám azt elárulták, hogy a Uconnect alapú fedélzeti rendszert frissítették, nagy valószínűséggel más változás nem lesz. Hogy felzárkóztassák a kategóriatársaihoz, mint az 5-ös BMW, ellátták néhány vezetéstámogató rendszerrel, bár nem részletezték, pontosan mikkel és ezek hogyan működnek. Vélhetően olyan szintű önvezetésre nem lesz képes, mint a bajorok szedánja. Továbbra is biturbo V6-os motorokkal készül, a legalja 345 lóerő, a Ghibli S pedig 404 pacis, meg persze ott a selymes járású gázolajos is, valamint a hozzájuk csatolt 8 fokozatú ZF automata váltó.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2017.10.27. at 15:20
    Permalink

    Baszki ezt a verebet full ki kellene rúgni vagy legalábbis maximum portás állást rábízni de semmiképpen sem engedni hogy itt írkáljon cikkeket … ” Továbbra is biturbo V6-os motorokkal készül, a legalja 345 lóerő, a Ghibli S pedig 404 pacis, …” Ezzel csak az a probléma hogy a kifutó 3.0 v6 alap Chrysler féle motor 350 lóerő ugyan az a motor erősebb verzióban meg 410 lóerő … az új motor meg 5 lóerővel őszerinte gyengébb lesz 😀 😀 😀 a 2.9 Ferrari tervezésű motor meg jelenleg 510 lóerőt tud maximálisan az Alfákban … jó szokás szerint a faceliftnél nem gyengülnek az autók hanem erősödnek főleg egy sportautó gyártónál ciki lenne ha kifutó modell erősebb az újnál … 😀 😀 😀

Vélemény, hozzászólás?