A front ismerős London utcáiról, a plug-in hibrid furgon akár fél óra alatt is feltölthető
Komoly tervei vannak az LEVC-nek, a kínai cég
globális modellé tenné az ikonikus londoni taxikat, emellett pedig már kishaszonjármű is van a portfólióban. Az alapok ismerősek, a VN5 névre keresztelt dobozos egy az egyben a taxira épül. Az új jövevény két Euro raklap befogadására képes, a raktárkapacitás pedig 5 köbméter, a maximális terhelhetőség 800 kg.
Öt köbméteres raktér mellett 800 kg a terhelhetőség, két raklapot is elnyel a VN5, ami oldalról és hátulról is berakható
A kicsi fordulókör a londoni taxik kötelező eleme, így ezt a régi taxikat leváltó új modellek esetében sem hagyhatta figyelmen kívül a kínai gyártó. A 8,45 méteres fordulókört a furgon is tudja, ami megkönnyíti a városi manőverezést. A zéró emissziós zónák sem jelentenek akadályt a VN5 számára, mivel itt is plug-in hibrid hajtás lapul a lemezek alatt.
A belső égésű motor egy Volvo eredetű 1,5 literes háromhengeres blokk, ami a kerekeket sosem hajtja, csakis generátorként üzemel.
Az akkuk kapacitása 102 kilométeres tisztán elektromos távot tesz lehetővé, a benzinmotor befogásával 485 kilométer tehető meg egy töltéssel/tankolással. A tervezésnél fontos szempont volt a korróziónak való ellenállás, így a vázban számos alumínium elemet használtak, ami az ütközés energiáját is jobban elnyeli, emellett műanyag panelek is akadnak a külsőn, amik horpadás nélkül túlélik a kisebb koccanásokat.
Az angol éghajlaton fontos kérdés a korrózió, az alumínium széles körű alkalmazásának hála hosszú ideig elkerülheti a rozsda a plug-in hibrid áruszállítót
Az angol üzem kapacitásának 70%-át az áruszállítók gyártására fordítja a London Electric Vehicle Company, így évi 14 ezer példány gördül majd le a szalagokról, a fennmaradó 30%-ban a taxik iránti keresletet szolgálják ki.