Ez a Renault első olyan tanulmányautója, amit Európán kívül mutatott be. Jelesül Új-Delhiben (a 12. Auto Expón), és nem véletlenül ott, mert egy nemzetközi dizájnerbrigád tervezte a látványos koncepciót erős indiai inputtal, másrészt a kompakt Kwid a fejlődő országok fiataljainak szánt valami, egy "funky crossover". Hogy lesz-e belőle valódi személygépjármű, majd meglátjuk
Rövid túlnyúlások, kettő darab felfelé nyíló ajtó, jelentős hasmagasság, malomkerekek bütykös terepgumikkal, buggy-fíling, színes, vidám egyéniség - tuti népszerű lenne, ha megvalósulna (ha némileg egyszerűbben, olcsóbban is). A tető nyitható része alól előbukkanó drón meg programozhatóan pásztázza az utat, küldi az útinfókat a központi tabletre, de fényképezgetni, kamerázni is tud, mert miért ne.
Alant videókon is látható autó és kopter megható barátsága
Elöl elvileg hárman üldögélhetnének a szíjakon, a sofőr középen. Hátra is beférhetne még két utas a vagány, de annál kényelmetlenebbnek tűnő padra. Motorfronton 1.2 TCe benzinest említ a sajtóanyag EDC dupla kuplungos automata váltóval és szimpla fronthajtással (á la Captur), de nem zár ki egy Z.E. elektromos verziót sem