Frissült az MG slágermodellje, és mégsem drágult

Az MG legkeresettebb modellje, a HS SUV modellfrissítést kapott, ára viszont maradt a régi

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Gazdag alapfelszereltsége és tágas helykínálata ellenére az MG HS még mindig nem drága, pedig alaposan megújult.

Az Egyesült Királyság leggyorsabban növekvő autómárkájává vált az MG az utóbbi években, ami az egyik jele a szigetország autóipari reneszánszának. Megújuláson esik át a Lotus és a Jaguar Land Rover is, bár tegyük hozzá, hogy ez a három márka már kínai és indiai kézben van, a Bentley és a Rolls-Royce pedig német tulajdon. Maradt még az Aston Martin, mint ízig-vérig brit cég, bár nekik meg éppen nem megy most a legjobban. Mindenesetre az MG rohamosan fejlődik, a piacon a jó ár-érték aránnyal próbálják magukat megkülönböztetni - akár a brit Daciának is nevezhetnénk őket. Az üzleti modell bejött, 2023. januárjában a márka legnagyobb SUV-ja, a HS lett az ország legtöbbet eladott modellje, ez kapott most modellfrissítést.
Hirdetés
Az új HS kívül-belül megújult, bár a gyártó egyelőre csak a frontrészről közölt fotókat. Tényleg alaposan átalakították a megjelenését, bár továbbra is igaz a kritika, hogy elég erősen más márkák dizájnja köszön vissza az MG-ken. Eddig Mazdákra hasonlított a HS, most viszont a fényszórókban egy kis Fordot, a hűtőrácsban egy kis Aston Martint fedezhetünk fel. Ettől persze még mutatós lett a HS, mint a márka zászlóshajója, és külön dicséret jár azért, mert ugyanannyiért árulják a frissített HS-t, mint amennyibe az előd került (legalábbis a brit piacon). Szintén jár a 7 éves vagy 80.000 mérföldes garancia is.
Megjelent egy új szürke fényezés a konfigurációs listán, de vannak metál színek is. Széria felszereltség a futófényes irányjelző és elöl a LED-es fényszóró, a klíma, navigáció, tolatókamera, esőérzékelős ablaktörlő, kulcs nélküli nyitás és a bőrrel borított kormány. Nagyjából 10%-os felárért már olyan felszereltségi szint érhető el, amiben az ülések is bőrrel vannak bevonva, a klíma kétzónás, a hátsó ablakok sötétítettek, a hangszórók pedig erősebbek. Számos vezetéssegítő asszisztens szintén alapáras, mint például a vészfékező rendszer. A központi érintőképernyő is tekintélyes, 10,1 col méretű. Először csak 1,5 literes benzines motorral érhető el az új HS, melynek csúcsverziója 160 lóerős, ami alapáron kézi váltóval társul, de kérhető duplakuplungos automata is. A konnektoros hibrid EHS viszont még nem újult meg, abból a korábbi karosszériaváltozat érhető el egyelőre.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?