A fényszórók jelenti a legszembetűnőbb változást a T-Cross esetében
Nem vitte túlzásba a Volkswagen a T-Cross frissítését, a leglényegesebb változás az autó elején fedezhető fel. A korábban két különálló lámpatestet az új kiadásban már összehúzták egy LED csíkkal, amely éppen az emblémában köti össze a két oldalt. A megjelenésen túl a fényszórók technológiája is változott, most már LED Matrix lámpákkal találkozhatunk, legalábbis a Style és az R-line kivitelekben, a Life variánsban feláras opció lesz, de a halogén fényszórók minden T-Crossból eltűnnek. A felszereltségi szinttől függött eddig az első lökhárító ezüst díszítése is, most ezt is egységesítette a Volkswagen, mindegyikhez alapként adják.
Eltűnnek a halogén fényszórók, mostantól minden kivitelben csak LED fényszórókkal találkozunk
Az alapmodell esetében marad a 16 colos felni ami eddig volt, a többi felszereltségi szinthez már 17-es kerekek járnak. A frissítéssel együtt három új színt is bevezet a Volkswagen mint választható opció: a tiszta kéket, a király pirosat és a szőlősárgát, utóbbi viszont csak és kizárólag az R-Line kiváltsága lesz.
Jól mutat világosban is az X-motívum a hátsó lámpákon
A beltérben a legnagyobb újdonságot a frissített multimédiás kijelző jelenti, ami kivitelenként szintén eltérő. Az alapváltozatban egy 8 colos, míg a drágább alternatívákban 9,2 colos képernyő jár a T-Cross-hoz.
A ráncfelvarrás után már 9,2 colos kijelző is kérhető az autóba, ami a Volkswagen szerint a legmodernebb szoftvert futtatja
Paramétereit tekintve 27 milliméterrel hosszabb lett a T-Cross, hála a lökhárítók átszabásának, a tengelytáv viszont nem változott, maradt 2563 milliméter. Az MQB platformra épülő modell motorkínálatában természetesen megtalálható az 1,0 literes TSI motort turbós három hengerrel 95 vagy 116 lóerővel. Előbbi ötsebességes manuális váltóval érkezik, utóbbihoz választható a hatsebességes kézi vagy a hétsebességes automata. A nagyobb másfél literes erőforrás már csak és kizárólag DSG váltóval kérhető, cserébe 150 lóerőt kínál a négyhengeres motor.