Frissült a Suzuki konnektoros hibridje

Megkapta a Toyota-ikertesó műszerfalát a Suzuki Across

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Túl nagy változásra senki ne számítson, a belsőt érintette a frissítés, ott is csupán a műszerfalat.

Idén a Suzuki Across kapott már egy frissítést a gyorsabb tölthetőség érdekében, de az infotainment és a műszeregység megőrizte régi formáját. Egésze mostanáig, ugyanis a Toyota RAV4 új új érintőképernyője és digitális műszeregysége is bekerült a a Suzukiba.
Az új infotainment 10,5 colos kijelzővel rendelkezik, a régi 9 colos egység helyett. A nagyobb érintőképernyőn már csak egyetlen fizikai gomb maradt, ez a hangerőszabályozó. Emellett a vezeték nélküli Apple CarPlay kapcsolatot is tudja már a rendszer, bár az Android Auto továbbra is vezetéket igényel. Továbbá a rendszer immár beépített navigációval is rendelkezik, ellentétben az előddel, ahol a navigációs parancsikon csak a látszat kedvéért létezett.
Hirdetés
Fontos újdonság még az új 12,3 colos digitális műszeregység, amely sokkal modernebbnek hat, mint a korábbi 7 colos képernyő, ráadásul több személyre szabási lehetőséget kínál. A hajtáslánc viszont változatlan marad, a Toyotától származó hibrid egy 2,5 literes benzinmotorból és két villanymotorból áll, amelyek együttesen 306 lóerőt termelnek. A teljesítményt az E-Four AWD rendszer juttatja mind a négy kerék felé, és egy 18,1 kWh kapacitású akksi tárolja az energiát, amellyel akár 75 kilométert is képes tisztán villanyhajtással megtenni az autó.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?