Eltűnt a kis téglalap a nappali menetfényből
Ami működik, azon nem érdemes változtatni, és a Range Rover Velar dizájnja van annyira telitalálat, hogy a már esedékes modellfrissítése során sem igazán nyúltak hozzá. Eleve egy letisztult formavilággal indult a nem túl kupésan lejtő kupé-SUV, amit bonyolítani nem sok értelme lenne, tovább egyszerűsíteni meg már alig lehet. De azért csak találtak erre is módot a tervezők: mind az első, mind a hátsó lámpák rajzolata néhány vonallal kevesebb, ezáltal egyszerűbb lett, valamint eltüntették a hátsó lökhárítóról a látható kipufogóvégeket. Állítólag maguk a lökhárítók is megújultak, de ember legyen a talpán, aki felismeri a különbséget régi és új között. Más lett viszont a hűtőrács mintázata, ezt még elhisszük.
Itt sem láthatjuk már a kipufogókat
Odabent már szembetűnőbbek a változások, rögtön feltűnik, hogy az eddigi két képernyő helyett már csak egy, nagyobb van. Így tehát mind a klíma menüje, mind az egyéb infotainment funkciók a központi, immár 11,4 colos, de továbbra is hajlított panelre kerültek. A korábbi Velar egyik érdekes részlete az alsó képernyő két alsó sarkára ráhelyezett, fizikailag a képernyő fölött forgó tekerőkapcsoló volt, aminek közepe lyukas, azon keresztül láthattuk a hőmérsékletet a képernyőn, miközben könnyen módosíthattuk azt kedvünkre. Sajnos erre már nincs külön kitapintható gomb, de legalább fixen a nagy képernyő két oldalán lévő sávokban maradnak mindig a klímavezérlők, így nem kell külön menübe lépni, ha hidegebbet vagy melegebbet szeretnénk. A Pivi Pro rendszerrel felszerelt képernyő okos új funkciója viszont, hogy az autó indításakor az általában indulás előtt használatos gombokat helyezi előtérbe, például a szélvédő párátlanítását/jegesedés mentesítését. Indulás után aztán további funkciók láthatók a menüben, de azok is felhasználóbarát módon: a Range Rover szerint a kiadható parancsok 80%-át két érintéssel megtehetjük.
Gyorstöltést is tud, ami állítólag ritka a konnektoros hibrideknél
Van még vezeték nélküli Android Auto és Apple CarPlay, személyre szabható hangulatvilágítás, valamint a kinti levegőt megszűrő rendszer, ami csökkenti az utastérbe jutó allergének, baktériumok számát. A beltér rendelhető teljesen bőrmentesen is, ekkor a Kvadrat high-tech és strapabíró textilje borítja a felületeket. A kényelemhez a légrugózás és a hangrendszer külső zajokat csökkentő funkciója is hozzájárul. Az új fényezések mellett kiemelendő, hogy a 400 lóerős konnektoros hibrid verzió nagyobb akkumulátort kap, ezáltal emissziómentes hatótávja akár 64 km is lehet. Továbbra is van viszont tisztán benzines vagy dízel erőforrás is. Számtalan vezetési mód érhető el, köztük több terepre való, illetve éjszaka is megállja a helyét az új Velar, a mátrix-LED lámpáknál jóval több diódát használó Pixel LED első fényszórói akár négy külön szembejövő járművet is képesek kitakarni, a távolsági fényszóró emellett alkalmazkodik a sebességhez és aktívan követi a kanyarokat is.
Nagyobb és több funkcionalitást kínál az új érintőképernyő