A teljesítménye nőtt, a tömeg csökkent: 15 kilogrammal lett könnyebb az új Taycan
Ahogyan az a Porsche háza táján lenni szokott kívül nem sokat változott a Taycan a frissítéssel, a lemezek alatt viszont rengeteg módosítást eszközöltek. A németek úgy tűnik nem szívesen mondanak le
a leggyorsabb elektromos szedán címről, hiszen a csúcsváltozat immár 938 lóerőt kínál a rajtautomatika használatával, ezzel a Taycan Turbo S a világ legerősebb utcai Porschéja lesz - viszonyításképpen a márka hiperautója, a 918 Spyder 887 lovat tud. A megnövelt teljesítmény hozza magával a jobb 0-100-as értéket is, amely a korábbi verzióhoz képes 0,6 másodperccel jobb, hiszen mindössze 2,3 szekundum alatt ugorja meg.
Az utastérben továbbra is marad a jövőbe mutató, négy kijelzős rendszer, amelyet a közlemény szerint tovább finomítottak
A Sport Chrono csomaggal még tovább növelhető a teljesítmény, ugyanis ezen a szinten egy úgynevezett push-to-pass gomb is feltűnik az autóban, amely 10 másodpercig extra teljesítményt tesz lehetővé
A Panamerával ellentétben a Taycanból egyelőre marad a Shooting Brake kivitel is, hivatalosan Cross Turismo néven
A korábbi Taycanokat számos kritika érte a hatótáv miatt, a Porsche pedig komolyan vette a problémát, és 35 százalékkal növelni tudta, amely így már a WLTP ciklus szerint 678 kilométeres a sima Taycan esetében. A töltés kérdéskörében is jelentőset lépett előre a márka első villanyautója, hiszen 10-ről 80 százalékra mindössze 18 perc alatt fel lehet tölteni, ez részben annak is köszönhető, hogy immár 320 kilowattal is képes az energiát felvenni a rendszer. Az akkumulátor esetében is egy nagyobb telepet kínálnak, hiszen a korábbi 93 kilowattórás helyett immár egy 105-ös kerül az autóba.
A ráncfelvarrott Taycan már alapfelszereltségi szinten is 21 colos, aero-hatékony felnikkel érkezik